Unaprjeđenje sigurnosti korištenja BJN RH aplikacije – Uvođenje dvostruke autentifikacije

Što radimo? S ciljem unaprjeđenja sigurnosti BJN RH aplikacije i zaštite podataka pretplatnika, s ponosom objavljujemo uvođenje dvostruke autentifikacije (2FA) u BJN RH aplikaciju.

Ova značajna nadogradnja je odgovor na sve veću potrebu za sigurnošću u digitalnom svijetu i predstavlja ključan korak u zaštiti Vaših privatnih i poslovnih informacija. Nadogradnja omogućava sigurniji rad pretplatnika u aplikaciji te bolju funkcionalnost same aplikacije. Dvostruka autentifikacija predstavlja dodatni korak sigurnosti tako što zahtijeva dvije forme provjere identiteta prilikom prijave u aplikaciju.

Što se mijenja? Nakon što unesete svoje korisničko ime i lozinku, bit ćete zatraženi da unesete jednokratni kod koji će Vam biti poslan na Vašu email adresu. Ovaj postupak osigurava da samo Vi možete pristupiti vašem korisničkom računu, čak i u slučaju da je Vaša lozinka kompromitirana.

Zašto to radimo? Uvođenje 2FA nije samo pitanje povećanja sigurnosti, to je i naša posvećenost kontinuiranom unaprjeđenju kvalitete rada aplikacije i usluga koje Vam pružamo. Dvostruka autentifikacija je već uobičajena na platformama poput LinkedIna, Zooma i Googlea, a BJN RH aplikacija slijedi dobru praksu ovih vodećih svjetskih aplikacija uvođenjem iste značajke. Želimo osigurati da Vaše iskustvo s BJN RH aplikacijom bude što ugodnije i bezbrižnije.

Kada uvodimo promjenu? Aktivacija dvostruke autentifikacije obavit će se 19.01. u popodnevnim satima.

Joker zovi? U slučaju bilo kakvih problem u pristupu korisničkim profilima, te za sve dodatne informacije o korištenju dvostruke autentifikacije slobodno se obratite našoj korisničkoj podršci na bilten@temporis.hr ili telefonom na broj 01/6431-872.

Hvala Vam što ste dio naše BJN RH zajednice i što doprinosite sigurnosti i uspješnosti našeg sustava.

Sljedeće novosti

03.12.2025.

Europska komisija otvorila javno savjetovanje u sklopu revizije pravila o javnoj nabavi EU

Europska komisija pokrenula je Poziv na dostavu očitovanja, te otvorila javno savjetovanje u sklopu revizije pravila o javnoj nabavi EU. Inicijativa se provodi radi modernizacije i pojednostavljenja zakonodavnog okvira javne nabave te jačanja njegove usklađenosti sa strateškim prioritetima Europske unije.

28.11.2025.

Pretplate na Bilten javne nabave za 2026. su u tijeku!

Modeli pretplate: Početni - registrirajte se i zavirite u aplikaciju bez naknade. Osnovni - želite internet izdanje ili želite uz internet i tiskana izdanja Biltena? Na Vama je izbor. U Osnovnom modelu čeka Vas Mreža znanja koju čine: Česta pitanja, Mišljenja institucija, Stručni članci, Propisi, Hodogrami postupaka javne nabave. Premium - iskoristite puni potencijal BJN aplikacije. Sve iz Osnovnog modela + analizirana Praksa DKOM-a i VUS-a (500 filtera je dovoljno za pretraživanje, zar ne?). I uz sve to - Biltenko prvi AI asistent specijaliziran za javnu nabavu Vam stoji na raspolaganju! Zvuči više nego dobro...

26.11.2025.

Javna nabava – Objavljeno je izvješće o radu DKOM-a za 2024. godinu

Sukladno odredbama članka 18. Zakona o Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave, Državna komisija obvezna je jednom godišnje podnijeti Hrvatskom saboru izvješće o svom radu.

Sve Novosti