Dežurni savjetnik za pitanja iz javne nabave prestaje s radom

Uredništvo Biltena javne nabave u RH i Temporis savjetovanje d.o.o, dana 30. ožujka 2020. uveli su uslugu besplatnog dežurnog savjetnika za pitanja iz javne nabave za vrijeme trajanja pandemije COVID-19. Temporis savjetovanje d.o.o. na ovaj način je nastojalo dati svoj doprinos u borbi protiv pandemije, naročito s obzirom da je Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta za vrijeme trajanja pandemije ukinulo davanje savjeta telefonskim putem.

Pitanja su mogli postavljati svi sudionici u sustavu javne nabave, neovisno jesu li bili pretplatnici Biltena javne nabave bez naknade. Nakon zaprimanja upita i analize problema dežurni savjetnik Temporis savjetovanja d.o.o. odgovarao je na sva zaprimljena pitanja u roku od 24 sata.

ŠTO SMO POSTIGLI? 
U protekla dva mjeseca zaprimili smo stotine pitanja za dežurnog savjetnika postavljenih od strane naručitelja i ponuditelja. Mnoga pitanja odnosila su se na novonastalu situaciju i okolnosti uzrokovane pandemijom. Dežurni savjetnik dao je odgovore i rješenja kako ispravno i na najbolji način poštovati i primijeniti odluke, smjernice, preporuke i mišljenja nadležnih tijela u cjelokupnom procesu javne nabave za nabavu različitih vrsta roba, radova i usluga. Mnogo pitanja odnosilo se na aktivne postupke javne nabave, te na ostala pitanja naručitelja i ponuditelja iz područja javne nabave. Problema i pitanja je stvarno bilo dosta te je posao dežurnog savjetnika bio izazovan, ali smo uspjeli odgovoriti na sva pitanja koja su nam postavljena. Hvala vam za vaše e-mailove podrške i nadamo se da smo opravdali vaše povjerenje.

KAKO UBUDUĆE MOŽETE POSTAVLJATI PITANJA?
S obzirom na normalizaciju rada nadležnog Ministarstva za davanje telefonskih savjeta vezanih za javnu nabavu, Uredništvo Biltena javne nabave zaključno s 5. lipnja 2020. ukida uslugu dežurnog savjetnika.

Pogodnost telefonskog savjetovanja možete ostvariti i dalje ako se pretplatite na Bilten javne nabave u RH, ovisno o modelu pretplate (godišnji i polugodišnji model). Sve informacije o modelima pretplate možete pronaći na www.biltenjavnenabave.hr ili na 01/6431 872.

Sljedeće novosti

03.12.2025.

Europska komisija otvorila javno savjetovanje u sklopu revizije pravila o javnoj nabavi EU

Europska komisija pokrenula je Poziv na dostavu očitovanja, te otvorila javno savjetovanje u sklopu revizije pravila o javnoj nabavi EU. Inicijativa se provodi radi modernizacije i pojednostavljenja zakonodavnog okvira javne nabave te jačanja njegove usklađenosti sa strateškim prioritetima Europske unije.

28.11.2025.

Pretplate na Bilten javne nabave za 2026. su u tijeku!

Modeli pretplate: Početni - registrirajte se i zavirite u aplikaciju bez naknade. Osnovni - želite internet izdanje ili želite uz internet i tiskana izdanja Biltena? Na Vama je izbor. U Osnovnom modelu čeka Vas Mreža znanja koju čine: Česta pitanja, Mišljenja institucija, Stručni članci, Propisi, Hodogrami postupaka javne nabave. Premium - iskoristite puni potencijal BJN aplikacije. Sve iz Osnovnog modela + analizirana Praksa DKOM-a i VUS-a (500 filtera je dovoljno za pretraživanje, zar ne?). I uz sve to - Biltenko prvi AI asistent specijaliziran za javnu nabavu Vam stoji na raspolaganju! Zvuči više nego dobro...

26.11.2025.

Javna nabava – Objavljeno je izvješće o radu DKOM-a za 2024. godinu

Sukladno odredbama članka 18. Zakona o Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave, Državna komisija obvezna je jednom godišnje podnijeti Hrvatskom saboru izvješće o svom radu.

Sve Novosti