U ugodnoj atmosferi hotela Dubrovnik, u Zagrebu, održali smo predstavljanje aplikacija BJN RH i „Jednostavna nabava“.
Bilten javne nabave u RH je stručna literatura i aplikacija iz javne nabave napravljena po mjeri naručitelja i ponuditelja, omogućuje pristup institucionalnom znanju i iskustvu uz napredne mogućnosti pretraživanja.
Na predstavljanju smo detaljno prikazali sve funkcionalnosti aplikacije, prikazali smo što se nalazi u svakoj kategoriji aplikacije, na koji način pretraživati sadržaj unutar aplikacije, kako koristiti napredne mogućnosti filtriranja i pretraživanja, sve s ciljem da svaki korisnik efikasno i brzo dođe do svih potrebnih informacija iz javne nabave.
- Stručna literatura i aplikacija;
- Česta pitanja – odgovori na preko 3.300 pitanja iz prakse;
- Mišljenja – sva aktualna mišljenja nadležnih institucija iz područja javne nabave;
- Propisi – na jednom mjestu svi pravni propisi RH i EU vezani za javnu nabavu;
- Hodogrami – detaljan vizualni prikaz svih postupaka javne nabave;
- Stručni članci – aktualnosti u praksi javne nabave iz RH, EU i regije koje pišu osobe s konkretnim znanjem i iskustvom iz javne nabave;
- DKOM/VUS – napredno pretraživanje analizirane, kategorizirane i filtrirane prakse DKOM-a i VUS-a;
- Sud EU – sve važne presude Suda EU iz područja javne nabave od 1970-tih do danas, kategorizirane i filtrirane;
- Stručni materijali – najvažniji dokumenti iz EU-a i svijeta vezani za javnu nabavu koji se mogu koristiti u praktičnom i znanstvenom radu;
- Novosti – sve novosti iz svijeta javne nabave;
- Bilješke – kroz cijelu aplikaciju korisnici imaju mogućnost vođenja bilješki te pregleda bilješki na jednostavan način;
- Joker/zovi – ukoliko korisnik ima nedoumicu ili pitanje iz javne nabave, tu su stručnjaci praktičari iz javne nabave koji su raspoloživi za telefonske savjete i upute.
Više o Biltenu javne nabave u RH pročitajte na www.biltenjavnenabave.hr
Također, predstavili smo i aplikaciju „Jednostavna nabava“ te sve njene funkcionalnosti.
Aplikacija „Jednostavna nabava“ rezultat je partnerskog odnosa tvrtki Temporis savjetovanje i Infoart, a namijenjena je svim sudionicima u području javne nabave.
Na predstavljanju smo prikazali sve funkcionalnosti aplikacije, prikazali smo prednosti i zahtjeve digitalizacije jednostavne nabave, prezentirali smo na koji način kroz aplikaciju kreirati i izmijeniti plan nabave, kako provesti postupak jednostavne (javne) nabave, na koji način aplikacija automatski kreira sve potrebne obrasce, ugovore i narudžbenice te na koji način iskoristiti napredne analitičke mogućnosti.
Kroz aplikaciju je omogućeno:
- Jednostavno kreiranje planova nabave, praćenje izvršenja i upravljanje izmjenama plana nabave;
- Priprema, provedba i izvršenje svih postupaka jednostavne nabave;
- Jednostavno praćenje svih aspekata javne nabave i kreiranje svih vrsta izvještaja;
- Praćenje i upravljanje izvršenjem svih ugovora i narudžbenica te ocjenjivanje ponuditelja;
- Generiranje svih potrebnih statističkih izvješća i registra ugovora;
- Kreiranje tri vrste narudžbenica (male, samostalne i povezane);
- Kreiranje tri vrste ugovora (radovi, robe i usluge);
- Kreiranje tri vrste okvirnih sporazuma (radovi, robe i usluge).
Obrasci nabave koji se automatski generiraju kroz aplikaciju:
- Zahtjev za pokretanje nabave;
- Odluka o pokretanju postupka nabave;
- Poziv na dostavu ponuda;
- Ponudbeni list;
- Troškovnik;
- Zapisnik o otvaranju i pregledu ponuda;
- Odluka o odabiru;
- Odluka o poništenju.
Više o aplikaciji pročitajte na www.jednostavna.hr
Zahvaljujemo se svim sudionicima koji su prisustvovali predstavljanju aplikacija te na njihovim pitanjima, raspravi i komentarima. Cilj nam je ovim aplikacijama približiti javnu nabavu svima, olakšati svakodnevno poslovanje osobama koje rade u području javne nabave te učiniti aplikacije centralnim mjestom na kojem će biti dostupne sve informacije vezane uz javnu nabavu.