Unaprjeđenje sigurnosti korištenja BJN RH aplikacije – Uvođenje dvostruke autentifikacije

Što radimo? S ciljem unaprjeđenja sigurnosti BJN RH aplikacije i zaštite podataka pretplatnika, s ponosom objavljujemo uvođenje dvostruke autentifikacije (2FA) u BJN RH aplikaciju.

Ova značajna nadogradnja je odgovor na sve veću potrebu za sigurnošću u digitalnom svijetu i predstavlja ključan korak u zaštiti Vaših privatnih i poslovnih informacija. Nadogradnja omogućava sigurniji rad pretplatnika u aplikaciji te bolju funkcionalnost same aplikacije. Dvostruka autentifikacija predstavlja dodatni korak sigurnosti tako što zahtijeva dvije forme provjere identiteta prilikom prijave u aplikaciju.

Što se mijenja? Nakon što unesete svoje korisničko ime i lozinku, bit ćete zatraženi da unesete jednokratni kod koji će Vam biti poslan na Vašu email adresu. Ovaj postupak osigurava da samo Vi možete pristupiti vašem korisničkom računu, čak i u slučaju da je Vaša lozinka kompromitirana.

Zašto to radimo? Uvođenje 2FA nije samo pitanje povećanja sigurnosti, to je i naša posvećenost kontinuiranom unaprjeđenju kvalitete rada aplikacije i usluga koje Vam pružamo. Dvostruka autentifikacija je već uobičajena na platformama poput LinkedIna, Zooma i Googlea, a BJN RH aplikacija slijedi dobru praksu ovih vodećih svjetskih aplikacija uvođenjem iste značajke. Želimo osigurati da Vaše iskustvo s BJN RH aplikacijom bude što ugodnije i bezbrižnije.

Kada uvodimo promjenu? Aktivacija dvostruke autentifikacije obavit će se 19.01. u popodnevnim satima.

Joker zovi? U slučaju bilo kakvih problem u pristupu korisničkim profilima, te za sve dodatne informacije o korištenju dvostruke autentifikacije slobodno se obratite našoj korisničkoj podršci na bilten@temporis.hr ili telefonom na broj 01/6431-872.

Hvala Vam što ste dio naše BJN RH zajednice i što doprinosite sigurnosti i uspješnosti našeg sustava.

Sljedeće novosti

12.12.2025.

Javna nabava i revizija: Objavljen je 37. broj Biltena javne nabave u RH

Bilten javne nabave broj 37 „PITANJA I ODGOVORI IZ PRAKSE – Vodič kroz nalaze Državnog ureda za reviziju RH“ objavljen je u prosincu 2025. Ovaj broj posvećen je nalazima Državnog ureda za reviziju Republike Hrvatske, koji već niz godina sustavno ukazuje na izazove, propuste i mogućnosti unapređenja unutar svih faza procesa javne nabave.

11.12.2025.

Nove vrijednosti europskih pragova (obrana i sigurnost) od 1. siječnja 2026. godine

Europska komisija je, na temelju ovlasti iz članka 68. Direktive 2009/81/EZ i članka 290. UFEU-a, donijela Delegiranu uredbu 2025/2487 od 2. prosinca 2025. kojom se revidiraju vrijednosni pragovi za ugovore iz područja obrane i sigurnosti.

03.12.2025.

Europska komisija otvorila javno savjetovanje u sklopu revizije pravila o javnoj nabavi EU

Europska komisija pokrenula je Poziv na dostavu očitovanja, te otvorila javno savjetovanje u sklopu revizije pravila o javnoj nabavi EU. Inicijativa se provodi radi modernizacije i pojednostavljenja zakonodavnog okvira javne nabave te jačanja njegove usklađenosti sa strateškim prioritetima Europske unije.

Sve Novosti