Javna nabava – Provjerite kada Vam istječe certifikat iz javne nabave!

Tijekom 2023. i 2024. godine velikom broju zaposlenika u javnoj nabavi ističe certifikat iz javne nabave! Provjerite da li ste i Vi među njima!

Certifikat iz javne nabave je potvrda koju izdaje Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja na temelju uspješno položenog ispita.

Certifikat se izdaje na rok od tri godine, pri čemu se kao datum početka važenja certifikata određuje datum uspješnog polaganja pisanog ispita u sklopu Specijalističkog programa izobrazbe u području javne nabave. Tijekom tog razdoblja od tri godine, nositelj certifikata dužan je ostvariti 32 sata redovitog usavršavanja kroz pohađanje programa usavršavanja, odnosno prikupiti 32 boda kako bi bio u mogućnosti obnoviti certifikat.

Svaki nositelj certifikata ima pristup aplikaciji e-Izobrazba na Portalu javne nabave putem koje se može on-line prijaviti za programe edukcije, pregledati termine održavanja edukacija i polaganja ispita, on-line prijaviti ispit, provjeriti broj stečenih bodova te obnoviti certifikat. Aplikacija e-Izobrazba osim toga nudi mogućnost slanja podsjetnika 6 mjeseci prije isteka važenja certifikata. No, u slučajevima kada korisnik mijenja e-mail, koji je naveo za vrijeme polaganja certifikata u aplikaciji, moguće je da neće zaprimiti podsjetnik. Iz tog razloga je najsigurnije samostalno pratiti stanje bodova i važenje certifikata u aplikaciji.

Potrebni su Vam bodovi za obnovu certifikata iz javne nabave?

Prijavite se na certificirane programe usavršavanja u organizaciji Temporis savjetovanja klikom na OVDJE!

U nastavku je objašnjeno, kako provjeriti koliko bodova imate, te kako obnoviti certifikat.

  • Potrebno je otići na Portal javne nabave te pristupiti aplikaciji e-Izobrazba. Pristup aplikaciji e-Izobrazba možete napraviti OVDJE!
  • Klikom na „OVDJE“ otvara se internetska stranica Portal za izobrazbu u području javne nabave te je u gornjem desnom kutu potrebno kliknuti „Prijava“.
  • Potom se otvara novo sučelje s poljima Korisničko ime i Lozinka. Pod Korisničko ime upisujete vaš OIB. Ukoliko ste zaboravili lozinku, novu možete zatražiti klikom na „Zaboravljena lozinka?“. Nova lozinka će stići na vaš e-mail.
  • Nakon upisa vašeg OIB-a i lozinke otvara se novo sučelje s vašim podacima.
  • Prije pokretanja obnove certifikata provjerite broj bodova koje ste skupili. Ostvareni broj sati usavršavanja prikazan je na istoj stranici i ujedno označava broj prikupljenih bodova. Minimalan broj potrebnih bodova za obnovu certifikata iznosi 32. Ukoliko ste ostvarili potreban broj bodova te vam uskoro ističe certifikat potrebno je pokrenuti proces obnove certifikata klikom na zeleno polje „OBNOVA PO ČL. 6. PRAVILNIKA (sati usavršavanja)“.
  • Klikom na navedeno polje otvara se sučelje s vašim osobnim podacima koje je potrebno provjeriti i ažurirati. Nakon provjere i ažuriranja podataka u dnu sučelja kliknite na opciju „Potvrdi“. Time ste pokrenuli proces obnove certifikata te će nakon nekog vremena na vaš e-mail stići poruku o uspješno obnovljenom certifikatu.

Sljedeće novosti

05.11.2024.

Objavljena je nova verzija Elektroničkog oglasnika javne nabave Republike Hrvatske (EOJN RH)

Objavljena je nova verzija EOJN-a RH – verzija 1.8. Izmjene se odnose na: Plan nabave, Zamjena/uvođenje podugovaratelja tijekom izvršenja ugovora, Registar ugovora i obavijest o rezultatima postupka, Priprema i podnošenje ponuda, Kriteriji za odabir najpovoljnije ponude, Dohvat dokaza iz registara, Pregled i ocjena ponuda/ZZS, Žalbeni postupak, Projektni natječaj, Ostalo.

22.10.2024.

Sud EU donio presudu u predmetu C-652/22: Gospodarski subjekti iz trećih zemalja bez međunarodnog sporazuma s EU nemaju pravo na jednak tretman u javnoj nabavi

U predmetu C-652/22, Kolin Inşaat Turizm Sanayi ve Ticaret, Sud Europske unije je presudio da gospodarski subjekti iz trećih zemalja koji nemaju sklopljen međunarodni sporazum s EU, poput Turske, ne mogu zahtijevati jednak tretman u postupcima javne nabave u odnosu na subjekte iz država članica EU-a ili trećih zemalja obuhvaćenih sporazumom.

18.10.2024.

Digitalizacija javne nabave – Predstavljanje naprednih mogućnosti aplikacija „Jednostavna nabava“ i „Bilten javne nabave u RH (BJN RH)“, Opatija 04. prosinca 2024.

Pozivamo sve zainteresirane da nam se pridruže na predstavljanju aplikacija „Jednostavna nabava“ i „Biltena javne nabave u RH (BJN RH)“ koje će se održati 04. prosinca 2024. godine u Opatiji. Ne plaća se naknada za sudjelovanje. Za sve polaznike osiguran je ručak. Za prijavu pošaljite e-mail s Vašim podacima (ime i prezime, e-mail, naziv institucije) na jednostavna@temporis.hr ili bilten@temporis.hr.

Sve Novosti