Objavljen je 20. broj Biltena javne nabave u RH

Bilten javne nabave broj 20 objavljen je u prosincu 2020. Napisan je u obliku pitanja i odgovora na razne probleme iz prakse. Namijenjen je naručiteljima i ponuditeljima u RH.

Ovaj broj Biltena daje odgovore na pitanja koja su nam pretplatnici Biltena postavili tijekom protekle godine. Za Vas smo izdvojili samo dio pitanja i odgovora koji su bili aktualni tijekom 2020. godine. Odgovori koji su dani u ovom Biltenu potkrijepljeni su mišljenjima, odlukama i presudama relevantnih institucija u sustavu javne nabave u Republici Hrvatskoj.

Što je cilj ovog broja Biltena? Cilj ovog broja Biltena je dati odgovore na učestala pitanja koja su nam postavljali polaznici naših edukacija i pretplatnici Biltena javne nabave u RH. Naročito smo mnogo pitanja zaprimili u periodu pružanja privremene usluge besplatnog dežurnog savjetnika za pitanja iz javne nabave za vrijeme lockdowna uzrokovanog epidemijom COVID-19. Temporis savjetovanje d.o.o. na ovaj način je nastojalo dati svoj doprinos u borbi protiv epidemije. Rezultat svega je broj Biltena koji predstavlja zbirku odgovora na aktualne probleme javne nabave u svakodnevnom radu raznih osoba u sustavu.

Kojim pitanjima se bavimo u ovom broju Biltena? Obuhvaćena su pitanja iz raznih područja javne nabave kao što su: Je li potrebno unositi u plan nabave predmete nabave na koje se ne primjenjuje ZJN („izuzeća“)? Čini li naručitelj prekršaj ako ne objavi registar ugovora i okvirnih sporazuma? Na koji način naručitelj može pravodobno i učinkovito prepoznati, spriječiti i ukloniti situacije obuhvaćene člankom 76. ZJN-a? Mora li naručitelj objaviti i pročišćene verzije dokumentacije o nabavi u slučaju kada mijenja dokumentaciju o nabavi? Na koji način žalitelj može dokazati ograničavanje tržišnog natjecanja? Postoji li obveza naručitelja za propisivanjem kriterija jednakovrijednosti prilikom upućivanja na norme? Moraju li se u troškovniku razdvojiti artikli po različitim poreznim stopama? Je li u skladu s načelom jednakog tretmana bodovanje iskustva stručnjaka isključivo u postupcima javne nabave koji su završeni izvršnošću odluke o odabiru? Mogu li u zadužnici ili bjanko zadužnici kao sredstvu jamstva biti navedeni svi članovi zajednice ponuditelja? Treba li naručitelj prihvatiti jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku novčanog pologa, ako kod uplate nisu navedeni propisani podaci (pogrešan model plaćanja)? Može li se dokazati nekažnjavanost Europskom potvrdom o nekažnjavanju? Sukladno članku 263. stavku 2. ZJN-a, može li naručitelj tražiti pojašnjenje potvrde Porezne uprave dohvaćene putem EOJN-a RH na kojoj je iskazan porezni dug? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja potražite u Biltenu javne nabave u RH broj 20!

SADRŽAJ Biltena možete pogledati OVDJE.

OVAJ BROJ DONOSI TEME:

  • Plan nabave i registar ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma
  • Sukob interesa
  • Predmet nabave, opis predmeta nabave i tehničke specifikacije
  • Jamstva
  • Obvezne i ostale osnove za isključenje gospodarskog subjekta
  • Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti, ekonomska i financijska sposobnost te tehnička i stručna sposobnost
  • Pregled i ocjena ponuda te odlučivanje naručitelja
  • Uvid u dokumentaciju postupka javne nabave sukladno članku 310. ZJN-a, itd.

Tiskano izdanje ovog broja Biltena dostupno je u pojedinačnoj prodaji po cijeni od:

320,00 kuna (+ PDV). Trošak poštarine plaća izdavač.

NARUDŽBU možete napraviti OVDJE.

Sljedeće novosti

25.05.2023.

BJN RH – Pregled presuda Suda EU kroz aplikaciju

Bilten javne nabave je stručna literatura i aplikacija napravljena po mjeri naručitelja i ponuditelja! U osmoj godini postojanja, nakon izdanih 29 brojeva Biltena i više tisuća stranica stručnog teksta, našem ponosu dodali smo i aplikaciju sa novim sadržajem koji će zasigurno biti od velike pomoći u svakodnevnom radu. Kategorija Presude Suda EU obuhvaća 328 filtriranih presuda te predstavlja prvu ovakvu bazu podataka u EU. Za pretplatnike Biltena Premium model: obavještavamo Vas da je objavljeno novih 65 presuda Suda EU. Sve presude odnose se na sustav javne nabave te su filtrirane radi lakšeg pretraživanja i korištenja.

10.05.2023.

e-Pristojba – novi načini plaćanja naknade za pokretanje žalbenog postupka

Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja i Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave (DKOM) priključila se projektu sustava e-Pristojbe kojom se omogućava elektroničko (bezgotovinsko) plaćanje upravnih pristojbi i naknada, koje će putem sustava e-Pristojbe (SeP) biti automatski raspoređeno čime se povećava dostupnost javnih usluga.

08.05.2023.

SAFU – ažurirane Upute za korisnike bespovratnih sredstava

SAFU na svojim web stranicama objavljuje upute za korisnike bespovratnih sredstava o pripremi dokumentacije o nabavi te popis najčešćih pogrešaka prilikom provođenja postupaka javne nabave financiranih u okviru ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava.

Sve Novosti