Dežurni savjetnik za pitanja iz javne nabave prestaje s radom

Uredništvo Biltena javne nabave u RH i Temporis savjetovanje d.o.o, dana 30. ožujka 2020. uveli su uslugu besplatnog dežurnog savjetnika za pitanja iz javne nabave za vrijeme trajanja pandemije COVID-19. Temporis savjetovanje d.o.o. na ovaj način je nastojalo dati svoj doprinos u borbi protiv pandemije, naročito s obzirom da je Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta za vrijeme trajanja pandemije ukinulo davanje savjeta telefonskim putem.

Pitanja su mogli postavljati svi sudionici u sustavu javne nabave, neovisno jesu li bili pretplatnici Biltena javne nabave bez naknade. Nakon zaprimanja upita i analize problema dežurni savjetnik Temporis savjetovanja d.o.o. odgovarao je na sva zaprimljena pitanja u roku od 24 sata.

ŠTO SMO POSTIGLI? 
U protekla dva mjeseca zaprimili smo stotine pitanja za dežurnog savjetnika postavljenih od strane naručitelja i ponuditelja. Mnoga pitanja odnosila su se na novonastalu situaciju i okolnosti uzrokovane pandemijom. Dežurni savjetnik dao je odgovore i rješenja kako ispravno i na najbolji način poštovati i primijeniti odluke, smjernice, preporuke i mišljenja nadležnih tijela u cjelokupnom procesu javne nabave za nabavu različitih vrsta roba, radova i usluga. Mnogo pitanja odnosilo se na aktivne postupke javne nabave, te na ostala pitanja naručitelja i ponuditelja iz područja javne nabave. Problema i pitanja je stvarno bilo dosta te je posao dežurnog savjetnika bio izazovan, ali smo uspjeli odgovoriti na sva pitanja koja su nam postavljena. Hvala vam za vaše e-mailove podrške i nadamo se da smo opravdali vaše povjerenje.

KAKO UBUDUĆE MOŽETE POSTAVLJATI PITANJA?
S obzirom na normalizaciju rada nadležnog Ministarstva za davanje telefonskih savjeta vezanih za javnu nabavu, Uredništvo Biltena javne nabave zaključno s 5. lipnja 2020. ukida uslugu dežurnog savjetnika.

Pogodnost telefonskog savjetovanja možete ostvariti i dalje ako se pretplatite na Bilten javne nabave u RH, ovisno o modelu pretplate (godišnji i polugodišnji model). Sve informacije o modelima pretplate možete pronaći na www.biltenjavnenabave.hr ili na 01/6431 872.

Sljedeće novosti

31.01.2024.

Novi EOJN RH – Videosnimke online edukacija za rad u novom Elektroničkom oglasniku

S ciljem olakšavanja rada svim korisnicima, na web stranici novog EOJN-a RH objavljene su videosnimke online radionica za naručitelje i gospodarske subjekte održanih 11. i 12. siječnja 2024. godine. 

25.01.2024.

Statističko izvješće o javnoj nabavi za 2023. godinu – Uputa o sadržaju i dostavljanju za obveznike primjene ZJN-a

Obveza izrade godišnjih izvješća o javnoj nabavi za naručitelje definirana je člankom 441. stavkom 2. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, br. 120/16, 114/22). Izvješće o javnoj nabavi za 2023. godinu naručitelji su obvezni izraditi do 31. ožujka 2024. godine. Bitno je napomenuti kako Izvješće naručitelji izrađuju putem „starog“ EOJN-a RH.

22.01.2024.

Tarifa o nagradama i naknadi troškova za rad odvjetnika – Postupci javne nabave

Upravni odbor Hrvatske odvjetničke komore donio je Tarifu o nagradama i naknadi troškova za rad odvjetnika, koja je objavljena u Narodnim novinama, br. 138/2023. Tarifa određuje način vrednovanja, obračunavanja i plaćanja odvjetničkih radnji i izdataka koje su stranke dužne platiti odvjetniku ili odvjetničkom društvu, za radnje obavljene po punomoći ili rješenju suda, pravosudnog ili drugog nadležnog tijela, temeljem Zakona o odvjetništvu.

Sve Novosti