Dežurni savjetnik za pitanja iz javne nabave prestaje s radom

Uredništvo Biltena javne nabave u RH i Temporis savjetovanje d.o.o, dana 30. ožujka 2020. uveli su uslugu besplatnog dežurnog savjetnika za pitanja iz javne nabave za vrijeme trajanja pandemije COVID-19. Temporis savjetovanje d.o.o. na ovaj način je nastojalo dati svoj doprinos u borbi protiv pandemije, naročito s obzirom da je Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta za vrijeme trajanja pandemije ukinulo davanje savjeta telefonskim putem.

Pitanja su mogli postavljati svi sudionici u sustavu javne nabave, neovisno jesu li bili pretplatnici Biltena javne nabave bez naknade. Nakon zaprimanja upita i analize problema dežurni savjetnik Temporis savjetovanja d.o.o. odgovarao je na sva zaprimljena pitanja u roku od 24 sata.

ŠTO SMO POSTIGLI? 
U protekla dva mjeseca zaprimili smo stotine pitanja za dežurnog savjetnika postavljenih od strane naručitelja i ponuditelja. Mnoga pitanja odnosila su se na novonastalu situaciju i okolnosti uzrokovane pandemijom. Dežurni savjetnik dao je odgovore i rješenja kako ispravno i na najbolji način poštovati i primijeniti odluke, smjernice, preporuke i mišljenja nadležnih tijela u cjelokupnom procesu javne nabave za nabavu različitih vrsta roba, radova i usluga. Mnogo pitanja odnosilo se na aktivne postupke javne nabave, te na ostala pitanja naručitelja i ponuditelja iz područja javne nabave. Problema i pitanja je stvarno bilo dosta te je posao dežurnog savjetnika bio izazovan, ali smo uspjeli odgovoriti na sva pitanja koja su nam postavljena. Hvala vam za vaše e-mailove podrške i nadamo se da smo opravdali vaše povjerenje.

KAKO UBUDUĆE MOŽETE POSTAVLJATI PITANJA?
S obzirom na normalizaciju rada nadležnog Ministarstva za davanje telefonskih savjeta vezanih za javnu nabavu, Uredništvo Biltena javne nabave zaključno s 5. lipnja 2020. ukida uslugu dežurnog savjetnika.

Pogodnost telefonskog savjetovanja možete ostvariti i dalje ako se pretplatite na Bilten javne nabave u RH, ovisno o modelu pretplate (godišnji i polugodišnji model). Sve informacije o modelima pretplate možete pronaći na www.biltenjavnenabave.hr ili na 01/6431 872.

Sljedeće novosti

03.09.2024.

Objavljen je Priručnik o javnoj nabavi inovativnih rješenja

Cilj ovog Priručnika je pružiti službenicima za javnu nabavu u Hrvatskoj praktičan vodič, korak po korak, za provedbu postupaka javne nabave inovativnih rješenja. Priručnik kombinira teorijske pristupe, najbolje prakse i konkretne primjere kako bi olakšao ovaj proces. Očekuje se da će se Priručnikom pridonijeti povećanoj primjeni javne nabave inovativnih rješenja u Hrvatskoj.

26.08.2024.

Javna nabava – Statističko izvješće o javnoj nabavi u RH za 2023. godinu

Ministarstvo gospodarstva izradilo je i objavilo Statističko izvješće o javnoj nabavi u Republici Hrvatskoj za 2023. godinu. Ovo Izvješće izrađeno je na temelju podataka objavljenih na https://eojn.nn.hr , generiranjem svih podataka koji se odnose na objavljene ugovore/okvirne sporazume tijekom 2023. godine, dakle svih ugovora/okvirnih sporazuma koji su objavljeni do 31. prosinca 2023. godine. Sve novčane vrijednosti u ovom Izvješću izražene su u eurima bez PDV-a.

06.08.2024.

Javna nabava i digitalizacija – Predstavljanje aplikacija „Jednostavna nabava“ i „Bilten javne nabave u RH (BJN RH)“

Pozivamo sve zainteresirane da nam se pridruže na predstavljanju aplikacija „Jednostavna nabava“ i „Bilten javne nabave u RH (BJN RH)“ koje će se održati 03. listopada 2024. godine u hotelu Dubrovnik. Ne plaća se naknada za sudjelovanje. Za sve polaznike osiguran je ručak. Za prijavu pošaljite e-mail s Vašim podacima (ime i prezime, e-mail, naziv institucije) na jednostavna@temporis.hr ili bilten@temporis.hr.

Sve Novosti