Dežurni savjetnik za pitanja iz javne nabave prestaje s radom

Uredništvo Biltena javne nabave u RH i Temporis savjetovanje d.o.o, dana 30. ožujka 2020. uveli su uslugu besplatnog dežurnog savjetnika za pitanja iz javne nabave za vrijeme trajanja pandemije COVID-19. Temporis savjetovanje d.o.o. na ovaj način je nastojalo dati svoj doprinos u borbi protiv pandemije, naročito s obzirom da je Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta za vrijeme trajanja pandemije ukinulo davanje savjeta telefonskim putem.

Pitanja su mogli postavljati svi sudionici u sustavu javne nabave, neovisno jesu li bili pretplatnici Biltena javne nabave bez naknade. Nakon zaprimanja upita i analize problema dežurni savjetnik Temporis savjetovanja d.o.o. odgovarao je na sva zaprimljena pitanja u roku od 24 sata.

ŠTO SMO POSTIGLI? 
U protekla dva mjeseca zaprimili smo stotine pitanja za dežurnog savjetnika postavljenih od strane naručitelja i ponuditelja. Mnoga pitanja odnosila su se na novonastalu situaciju i okolnosti uzrokovane pandemijom. Dežurni savjetnik dao je odgovore i rješenja kako ispravno i na najbolji način poštovati i primijeniti odluke, smjernice, preporuke i mišljenja nadležnih tijela u cjelokupnom procesu javne nabave za nabavu različitih vrsta roba, radova i usluga. Mnogo pitanja odnosilo se na aktivne postupke javne nabave, te na ostala pitanja naručitelja i ponuditelja iz područja javne nabave. Problema i pitanja je stvarno bilo dosta te je posao dežurnog savjetnika bio izazovan, ali smo uspjeli odgovoriti na sva pitanja koja su nam postavljena. Hvala vam za vaše e-mailove podrške i nadamo se da smo opravdali vaše povjerenje.

KAKO UBUDUĆE MOŽETE POSTAVLJATI PITANJA?
S obzirom na normalizaciju rada nadležnog Ministarstva za davanje telefonskih savjeta vezanih za javnu nabavu, Uredništvo Biltena javne nabave zaključno s 5. lipnja 2020. ukida uslugu dežurnog savjetnika.

Pogodnost telefonskog savjetovanja možete ostvariti i dalje ako se pretplatite na Bilten javne nabave u RH, ovisno o modelu pretplate (godišnji i polugodišnji model). Sve informacije o modelima pretplate možete pronaći na www.biltenjavnenabave.hr ili na 01/6431 872.

Sljedeće novosti

25.07.2024.

Objavljen je 33. broj Biltena javne nabave u RH

Bilten javne nabave broj 33 „JEDNOSTAVNA NABAVA, VODIČ - kako upravljati jednostavnom nabavom (planiranje, postupak, izvršenje, revizija, digitalizacija) – korak po korak“ objavljen je u srpnju 2024.

15.07.2024.

Uspješno odrađeno predstavljanje aplikacija „Bilten javne nabave u RH (BJN RH)“ i „Jednostavna nabava“

U ugodnoj atmosferi hotela Dubrovnik, u Zagrebu, održali smo predstavljanje aplikacija BJN RH i „Jednostavna nabava“. Zahvaljujemo se svim sudionicima koji su prisustvovali predstavljanju aplikacija te na njihovim pitanjima, raspravi i komentarima. Cilj nam je ovim aplikacijama približiti javnu nabavu svima, olakšati svakodnevno poslovanje osobama koje rade u području javne nabave te učiniti aplikacije centralnim mjestom na kojem će biti dostupne sve informacije vezane uz javnu nabavu.

12.07.2024.

BJN RH (javna nabava) – Objavljen je novi stručni članak: Jamstvo za ozbiljnost ponude

U aplikaciji Bilten javne nabave u RH, u kategoriji Stručni članci, objavljen je novi članak pod nazivom „Jamstvo za ozbiljnost ponude“. U članku se piše o jamstvima, konkretno o jamstvu za ozbiljnost ponude.

Sve Novosti