Dežurni savjetnik za pitanja iz javne nabave prestaje s radom

Uredništvo Biltena javne nabave u RH i Temporis savjetovanje d.o.o, dana 30. ožujka 2020. uveli su uslugu besplatnog dežurnog savjetnika za pitanja iz javne nabave za vrijeme trajanja pandemije COVID-19. Temporis savjetovanje d.o.o. na ovaj način je nastojalo dati svoj doprinos u borbi protiv pandemije, naročito s obzirom da je Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta za vrijeme trajanja pandemije ukinulo davanje savjeta telefonskim putem.

Pitanja su mogli postavljati svi sudionici u sustavu javne nabave, neovisno jesu li bili pretplatnici Biltena javne nabave bez naknade. Nakon zaprimanja upita i analize problema dežurni savjetnik Temporis savjetovanja d.o.o. odgovarao je na sva zaprimljena pitanja u roku od 24 sata.

ŠTO SMO POSTIGLI? 
U protekla dva mjeseca zaprimili smo stotine pitanja za dežurnog savjetnika postavljenih od strane naručitelja i ponuditelja. Mnoga pitanja odnosila su se na novonastalu situaciju i okolnosti uzrokovane pandemijom. Dežurni savjetnik dao je odgovore i rješenja kako ispravno i na najbolji način poštovati i primijeniti odluke, smjernice, preporuke i mišljenja nadležnih tijela u cjelokupnom procesu javne nabave za nabavu različitih vrsta roba, radova i usluga. Mnogo pitanja odnosilo se na aktivne postupke javne nabave, te na ostala pitanja naručitelja i ponuditelja iz područja javne nabave. Problema i pitanja je stvarno bilo dosta te je posao dežurnog savjetnika bio izazovan, ali smo uspjeli odgovoriti na sva pitanja koja su nam postavljena. Hvala vam za vaše e-mailove podrške i nadamo se da smo opravdali vaše povjerenje.

KAKO UBUDUĆE MOŽETE POSTAVLJATI PITANJA?
S obzirom na normalizaciju rada nadležnog Ministarstva za davanje telefonskih savjeta vezanih za javnu nabavu, Uredništvo Biltena javne nabave zaključno s 5. lipnja 2020. ukida uslugu dežurnog savjetnika.

Pogodnost telefonskog savjetovanja možete ostvariti i dalje ako se pretplatite na Bilten javne nabave u RH, ovisno o modelu pretplate (godišnji i polugodišnji model). Sve informacije o modelima pretplate možete pronaći na www.biltenjavnenabave.hr ili na 01/6431 872.

Sljedeće novosti

08.05.2024.

Javna nabava, novi EOJN RH – objavljena su česta pitanja i odgovori u Biltenu javne nabave vezana za novi EOJN RH

U okviru pretplate na Biltenu javne nabave imate pristup Mreži znanja, Česta pitanja - gdje se nalazi preko 3.300 odgovora na pitanja iz prakse javne nabave RH (od 2016. - 2024. godine). Pitanja i odgovore možete pretraživati putem mnogobrojnih filtera i tražilice, te brzo doći do direktnog odgovora na problem koji imate. U BJN aplikaciji objavljeno je preko 60 novih pitanja i odgovora, namijenjenih i naručiteljima i ponuditeljima,vezanih uz novi EOJN RH.

26.04.2024.

Europska komisija pokrenula je prvu istragu u okviru Instrumenta za međunarodnu nabavu

Europska komisija je 24. travnja 2024. godine po prvi puta pokrenula istragu u okviru Instrumenta za međunarodnu nabavu (IMN). Istraga je pokrenuta kao odgovor na mjere i postupke na kineskom tržištu javne nabave medicinskih proizvoda kojima se nepravedno diskriminiraju europska poduzeća i proizvodi.

05.04.2024.

Jednostavna nabava – nova aplikacija po mjeri naručitelja i ponuditelja

Zadovoljstvo nam je predstaviti aplikaciju pod nazivom „Jednostavna nabava“. Kao rezultat znanja i prakse koje imamo u području javne nabave proizašla je jednostavna.hr. Riječ je o jedinstvenoj cloud aplikaciji namijenjenoj za potpuno upravljanje jednostavnom i javnom nabavom. Aplikacija unapređuje efikasnost procesa javne nabave, smanjuje administrativne radnje i pruža napredne mogućnosti upravljanja nabavom te predstavlja optimalan put za digitalizaciju procesa jednostavne i javne nabave.

Sve Novosti