Dežurni savjetnik za pitanja iz javne nabave prestaje s radom

Uredništvo Biltena javne nabave u RH i Temporis savjetovanje d.o.o, dana 30. ožujka 2020. uveli su uslugu besplatnog dežurnog savjetnika za pitanja iz javne nabave za vrijeme trajanja pandemije COVID-19. Temporis savjetovanje d.o.o. na ovaj način je nastojalo dati svoj doprinos u borbi protiv pandemije, naročito s obzirom da je Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta za vrijeme trajanja pandemije ukinulo davanje savjeta telefonskim putem.

Pitanja su mogli postavljati svi sudionici u sustavu javne nabave, neovisno jesu li bili pretplatnici Biltena javne nabave bez naknade. Nakon zaprimanja upita i analize problema dežurni savjetnik Temporis savjetovanja d.o.o. odgovarao je na sva zaprimljena pitanja u roku od 24 sata.

ŠTO SMO POSTIGLI? 
U protekla dva mjeseca zaprimili smo stotine pitanja za dežurnog savjetnika postavljenih od strane naručitelja i ponuditelja. Mnoga pitanja odnosila su se na novonastalu situaciju i okolnosti uzrokovane pandemijom. Dežurni savjetnik dao je odgovore i rješenja kako ispravno i na najbolji način poštovati i primijeniti odluke, smjernice, preporuke i mišljenja nadležnih tijela u cjelokupnom procesu javne nabave za nabavu različitih vrsta roba, radova i usluga. Mnogo pitanja odnosilo se na aktivne postupke javne nabave, te na ostala pitanja naručitelja i ponuditelja iz područja javne nabave. Problema i pitanja je stvarno bilo dosta te je posao dežurnog savjetnika bio izazovan, ali smo uspjeli odgovoriti na sva pitanja koja su nam postavljena. Hvala vam za vaše e-mailove podrške i nadamo se da smo opravdali vaše povjerenje.

KAKO UBUDUĆE MOŽETE POSTAVLJATI PITANJA?
S obzirom na normalizaciju rada nadležnog Ministarstva za davanje telefonskih savjeta vezanih za javnu nabavu, Uredništvo Biltena javne nabave zaključno s 5. lipnja 2020. ukida uslugu dežurnog savjetnika.

Pogodnost telefonskog savjetovanja možete ostvariti i dalje ako se pretplatite na Bilten javne nabave u RH, ovisno o modelu pretplate (godišnji i polugodišnji model). Sve informacije o modelima pretplate možete pronaći na www.biltenjavnenabave.hr ili na 01/6431 872.

Sljedeće novosti

20.11.2024.

Webinar 10. prosinca 2024. (javna nabava): Prikaz svih funkcionalnosti BJN aplikacije

Bilten javne nabave u RH je stručna literatura i aplikacija iz javne nabave napravljena po mjeri naručitelja i ponuditelja, omogućuje pristup institucionalnom znanju i iskustvu uz napredne mogućnosti pretraživanja. Pozivamo sve zainteresirane osobe da nam se pridruže na webinaru 10. prosinca 2024. na kome ćemo razgovarati o funkcionalnostima i mogućnostima koje pruža aplikacija Bilten javne nabave.

15.11.2024.

Uskoro izlazi novi broj BJN-a RH posvećen kriteriju ekonomski najpovoljnije ponude i presudi Suda EU C-652/22 (Kolin Inşaat Turizm Sanayi ve Ticaret A.Ș)

Drago nam je najaviti kako Bilten javne nabave u RH, broj 34, krajem studenog 2024. izlazi iz tiskare. Ovaj broj posvećen je ključnim aspektima kriterija ekonomski najpovoljnije ponude (ENP), jednoj od najvažnijih i najaktualnijih tema u javnoj nabavi. Također, u ovom broju Biltena donosimo poseban članak posvećen presudi Suda EU C-652/22 (Kolin) od 22. listopada 2024. godine.

05.11.2024.

Objavljena je nova verzija Elektroničkog oglasnika javne nabave Republike Hrvatske (EOJN RH)

Objavljena je nova verzija EOJN-a RH – verzija 1.8. Izmjene se odnose na: Plan nabave, Zamjena/uvođenje podugovaratelja tijekom izvršenja ugovora, Registar ugovora i obavijest o rezultatima postupka, Priprema i podnošenje ponuda, Kriteriji za odabir najpovoljnije ponude, Dohvat dokaza iz registara, Pregled i ocjena ponuda/ZZS, Žalbeni postupak, Projektni natječaj, Ostalo.

Sve Novosti