Dežurni savjetnik za pitanja iz javne nabave prestaje s radom

Uredništvo Biltena javne nabave u RH i Temporis savjetovanje d.o.o, dana 30. ožujka 2020. uveli su uslugu besplatnog dežurnog savjetnika za pitanja iz javne nabave za vrijeme trajanja pandemije COVID-19. Temporis savjetovanje d.o.o. na ovaj način je nastojalo dati svoj doprinos u borbi protiv pandemije, naročito s obzirom da je Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta za vrijeme trajanja pandemije ukinulo davanje savjeta telefonskim putem.

Pitanja su mogli postavljati svi sudionici u sustavu javne nabave, neovisno jesu li bili pretplatnici Biltena javne nabave bez naknade. Nakon zaprimanja upita i analize problema dežurni savjetnik Temporis savjetovanja d.o.o. odgovarao je na sva zaprimljena pitanja u roku od 24 sata.

ŠTO SMO POSTIGLI? 
U protekla dva mjeseca zaprimili smo stotine pitanja za dežurnog savjetnika postavljenih od strane naručitelja i ponuditelja. Mnoga pitanja odnosila su se na novonastalu situaciju i okolnosti uzrokovane pandemijom. Dežurni savjetnik dao je odgovore i rješenja kako ispravno i na najbolji način poštovati i primijeniti odluke, smjernice, preporuke i mišljenja nadležnih tijela u cjelokupnom procesu javne nabave za nabavu različitih vrsta roba, radova i usluga. Mnogo pitanja odnosilo se na aktivne postupke javne nabave, te na ostala pitanja naručitelja i ponuditelja iz područja javne nabave. Problema i pitanja je stvarno bilo dosta te je posao dežurnog savjetnika bio izazovan, ali smo uspjeli odgovoriti na sva pitanja koja su nam postavljena. Hvala vam za vaše e-mailove podrške i nadamo se da smo opravdali vaše povjerenje.

KAKO UBUDUĆE MOŽETE POSTAVLJATI PITANJA?
S obzirom na normalizaciju rada nadležnog Ministarstva za davanje telefonskih savjeta vezanih za javnu nabavu, Uredništvo Biltena javne nabave zaključno s 5. lipnja 2020. ukida uslugu dežurnog savjetnika.

Pogodnost telefonskog savjetovanja možete ostvariti i dalje ako se pretplatite na Bilten javne nabave u RH, ovisno o modelu pretplate (godišnji i polugodišnji model). Sve informacije o modelima pretplate možete pronaći na www.biltenjavnenabave.hr ili na 01/6431 872.

Sljedeće novosti

08.04.2025.

Webinar 13. svibnja 2025. (javna nabava): Prikaz svih funkcionalnosti BJN aplikacije

Pozivamo sve zainteresirane osobe da nam se pridruže na webinaru 13. svibnja 2025. na kome ćemo razgovarati o funkcionalnostima i mogućnostima koje pruža aplikacija Bilten javne nabave. Vrijeme održavanja webinara: 10:00 – 11:30h. Za sudjelovanje na webinaru ne plaća se naknada. Za prijavu na webinar pošaljite e-mail na bilten@temporis.hr.

25.03.2025.

Objavljen je 35. broj Biltena javne nabave u RH

Bilten javne nabave broj 35 „PITANJA I ODGOVORI IZ PRAKSE – od plana nabave do pregleda i ocjene ponuda“ objavljen je u ožujku 2025.

18.03.2025.

BJN RH (javna nabava) – Objavljen je novi stručni članak: Plan nabave kroz propise i EOJN RH, korak po korak

U aplikaciji Bilten javne nabave u RH, u kategoriji Stručni članci, objavljen je novi članak pod nazivom „Plan nabave kroz propise i EOJN RH, korak po korak”. Autori u članku pojašnjavaju sadržaj, rok donošenja, način i rokove objavljivanja, način promjene te druga pitanja u vezi s planom nabave. Također, u članku su prikazani koraci pripreme, objave i izmjene plana nabave, korak po korak kroz ekranske prikaze u EOJN-u RH.

Sve Novosti