Objavljen je 16. broj Biltena javne nabave u RH

Bilten javne nabave br. 16 objavljen je u prosincu 2019, a obrađuje problematična pitanja koja se javljaju u postupcima javne nabave.

Što je cilj ovog broja Biltena? Faza pregleda i ocjene ponuda, kao dio postupka javne nabave, od naručitelja zahtijeva razumijevanje zakonskih mogućnosti i obveza po pitanju instituta koji naručitelju stoje na raspolaganju. Jedan od instituta reguliran je člankom 263. Zakona o javnoj nabavi te se odnosi na traženje ažuriranih popratnih dokumenata od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu u postupku javne nabave. Kako bi naručitelj ispravno koristio odredbe članka 263. Zakona o javnoj nabavi, važno je da poznaje i stavove i tumačenja institucija u postupku javne nabave.

Kada se dokument smatra ažuriranim? Je li traženje ažuriranih popratnih dokumenata pravo ili obveza naručitelja? Što je primjereni rok za dostavu ažuriranih popratnih dokumenata? Koja je razlika između instituta iz članka 263. Zakona o javnoj nabavi u odnosu na članak 293? Kako se može koristiti institut nadopune i pojašnjenja zaprimljenih ažuriranih dokumenata? Kako ispravno obrazložiti neprimjenu nadopune i pojašnjenja zaprimljenih ažuriranih dokumenata? Što ako podugovaratelj ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu odbija ponuditelju dati svoje ažurirane popratne dokumente?

Ovo su samo neka od pitanja koja se svakodnevno postavljaju pred naručitelje i ponuditelje u sustavu javne nabave. Bilten javne nabave br. 16 analizira praksu institucija po pitanju ažuriranih popratnih dokumenata kroz godine, odnosno od stupanja na snagu Zakona o javnoj nabavi sve do danas.

Dodatno, u ovom broju su obrađene i dvije postupovne pretpostavke za izjavljivanje žalbe: nadležnost Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave te urednost žalbe.

SADRŽAJ Biltena možete pogledati OVDJE.

OVAJ BROJ DONOSI TEME

  • Ažurirani popratni dokumenti i primjeri iz prakse u 2017. godini
  • Ažurirani popratni dokumenti i primjeri iz prakse u 2018. godini
  • Dostava ažuriranih popratnih dokumenata i internetsko spremište potvrda (e-Certis)
  • Ažurirani popratni dokumenti i primjeri iz prakse u 2019. godini
  • Nadležnost kao postupovna pretpostavka za izjavljivanje žalbe
  • Urednost kao postupovna pretpostavka za izjavljivanje žalbe

Tiskano izdanje ovog broja Biltena dostupno je u pojedinačnoj prodaji po cijeni od:

320,00 kuna (+ PDV). Trošak poštarine plaća izdavač.

NARUDŽBU možete napraviti OVDJE.

Sve informacije o pretplati na Bilten dostupne su OVDJE.

Ukoliko imate pitanja o Biltenu slobodno ih postavite na e-mail adresu: bilten@temporis.hr ili broj telefona 01 6431 872.

Sljedeće novosti

29.09.2023.

Javna nabava – Poslovni dnevnik prepoznao važnost Biltena javne nabave u RH

Poslovni dnevnik, prve poslovne dnevne novine i internetski portal u Republici Hrvatskoj, prepoznao je važnost Biltena javne nabave u RH te objavio članak pod nazivom „Bilten s aplikacijom koja daje odgovore na 95% problema“.

28.09.2023.

Javna nabava – Temporis savjetovanje počinje s edukacijama o radu novog Elektroničkog oglasnika javne nabave EOJN RH

Temporis savjetovanje počinje s certificiranim programima usavršavanja posvećenih korištenju novog EOJN-a RH i drugim srodnim temama. Cilj ovih edukacija je osigurati da svi sudionici postupaka javne nabave imaju potrebno znanje i vještine za učinkovito korištenje platforme. U nastavku su datumi prvih certificiranih programa usavršavanja na kojima će se predavati o novom EOJN-u RH.

26.09.2023.

SAFU – ažurirane Upute za korisnike bespovratnih sredstava

SAFU na svojim web stranicama objavljuje upute za korisnike bespovratnih sredstava o pripremi dokumentacije o nabavi te popis najčešćih pogrešaka prilikom provođenja postupaka javne nabave financiranih u okviru ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava.

Sve Novosti