Objavljen je 16. broj Biltena javne nabave u RH

Bilten javne nabave br. 16 objavljen je u prosincu 2019, a obrađuje problematična pitanja koja se javljaju u postupcima javne nabave.

Što je cilj ovog broja Biltena? Faza pregleda i ocjene ponuda, kao dio postupka javne nabave, od naručitelja zahtijeva razumijevanje zakonskih mogućnosti i obveza po pitanju instituta koji naručitelju stoje na raspolaganju. Jedan od instituta reguliran je člankom 263. Zakona o javnoj nabavi te se odnosi na traženje ažuriranih popratnih dokumenata od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu u postupku javne nabave. Kako bi naručitelj ispravno koristio odredbe članka 263. Zakona o javnoj nabavi, važno je da poznaje i stavove i tumačenja institucija u postupku javne nabave.

Kada se dokument smatra ažuriranim? Je li traženje ažuriranih popratnih dokumenata pravo ili obveza naručitelja? Što je primjereni rok za dostavu ažuriranih popratnih dokumenata? Koja je razlika između instituta iz članka 263. Zakona o javnoj nabavi u odnosu na članak 293? Kako se može koristiti institut nadopune i pojašnjenja zaprimljenih ažuriranih dokumenata? Kako ispravno obrazložiti neprimjenu nadopune i pojašnjenja zaprimljenih ažuriranih dokumenata? Što ako podugovaratelj ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu odbija ponuditelju dati svoje ažurirane popratne dokumente?

Ovo su samo neka od pitanja koja se svakodnevno postavljaju pred naručitelje i ponuditelje u sustavu javne nabave. Bilten javne nabave br. 16 analizira praksu institucija po pitanju ažuriranih popratnih dokumenata kroz godine, odnosno od stupanja na snagu Zakona o javnoj nabavi sve do danas.

Dodatno, u ovom broju su obrađene i dvije postupovne pretpostavke za izjavljivanje žalbe: nadležnost Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave te urednost žalbe.

SADRŽAJ Biltena možete pogledati OVDJE.

OVAJ BROJ DONOSI TEME

  • Ažurirani popratni dokumenti i primjeri iz prakse u 2017. godini
  • Ažurirani popratni dokumenti i primjeri iz prakse u 2018. godini
  • Dostava ažuriranih popratnih dokumenata i internetsko spremište potvrda (e-Certis)
  • Ažurirani popratni dokumenti i primjeri iz prakse u 2019. godini
  • Nadležnost kao postupovna pretpostavka za izjavljivanje žalbe
  • Urednost kao postupovna pretpostavka za izjavljivanje žalbe

Tiskano izdanje ovog broja Biltena dostupno je u pojedinačnoj prodaji po cijeni od:

320,00 kuna (+ PDV). Trošak poštarine plaća izdavač.

NARUDŽBU možete napraviti OVDJE.

Sve informacije o pretplati na Bilten dostupne su OVDJE.

Ukoliko imate pitanja o Biltenu slobodno ih postavite na e-mail adresu: bilten@temporis.hr ili broj telefona 01 6431 872.

Sljedeće novosti

28.05.2025.

Webinar 30. lipnja 2025. (javna nabava): Funkcionalnosti i prednosti BJN aplikacije u praksi javne nabave

Novi ste pretplatnik i niste sigurni kako koristiti BJN aplikaciju? Ili ste već iskusni korisnik, ali želite naučiti kako izvući maksimum iz nje? Onda je ovaj webinar idealan za Vas! Pozivamo sve zainteresirane osobe da nam se pridruže na webinaru 30. lipnja 2025. na kome ćemo razgovarati o funkcionalnostima i prednostima koje pruža aplikacija Bilten javne nabave.

19.05.2025.

Europska komisija je objavila smjernice o sudjelovanju ponuditelja iz trećih zemalja s obzirom na presude Suda EU: C-652/22 (KOLIN) i C-266/22 (QINGDAO)

Europska komisija je objavila smjernice s odgovorima na pitanja koje su uputile različite države članice u odnosu na uvjete pod kojima ponuditelji iz trećih zemalja – koje nisu obuhvaćene međunarodnim sporazumima o javnoj nabavi – mogu sudjelovati u postupcima javne nabave unutar Europske unije.

12.05.2025.

BJN RH (javna nabava) – Objavljena su dva nova stručna članka

U aplikaciji Bilten javne nabave u RH, u kategoriji Stručni članci, objavljen su dva nova članak pod nazivima: „Nepravilnosti u postupku nabave u kontekstu Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava“ i „Izvršenje Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava za projekte financirane iz EU fondova – Deset najčešćih nepravilnosti u praksi“.

Sve Novosti