SAFU – ažurirane upute za korisnike bespovratnih sredstava

Središnja agencija za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije (SAFU) jedno je od tijela u sustavu upravljanja programima i projektima koji se u Republici Hrvatskoj financiraju iz proračuna EU. SAFU na svojim web stranicama objavljuje upute za korisnike bespovratnih sredstava o pripremi dokumentacije o nabavi te popis najčešćih pogrešaka prilikom provođenja postupaka javne nabave financiranih u okviru ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava, koje proizlaze iz dokumentacije.

S ovim Uputama trebaju biti upoznati svi obveznici primjene Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, br. 120/16) koji provode postupke javne nabave koji se djelomično ili u cijelosti financiraju iz ESI fondova. SAFU upute po potrebi ažurira, a zadnje ažuriranje je bilo 13.08.2019.

Ažurirane Upute za korisnike bespovratnih sredstava dostupne su OVDJE.

Sljedeće novosti

12.05.2025.

BJN RH (javna nabava) – Objavljena su dva nova stručna članka

U aplikaciji Bilten javne nabave u RH, u kategoriji Stručni članci, objavljen su dva nova članak pod nazivima: „Nepravilnosti u postupku nabave u kontekstu Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava“ i „Izvršenje Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava za projekte financirane iz EU fondova – Deset najčešćih nepravilnosti u praksi“.

08.05.2025.

Objavljena je nova verzija Elektroničkog oglasnika javne nabave Republike Hrvatske (EOJN RH) – verzija 1.11

Elektronički oglasnik javne nabave (EOJN RH) objavio je novu verziju 1.11, koja donosi značajna poboljšanja u odnosu na prethodnu verziju 1.10. Ova verzija usklađena je s najnovijim zakonodavnim izmjenama i odlukama Vlade RH, te dodatno modernizira digitalno okruženje javne nabave u Hrvatskoj čime omogućuje korisnicima – kako naručiteljima, tako i gospodarskim subjektima – učinkovitije, sigurnije i transparentnije upravljanje postupcima javne nabave kroz čitav ciklus nabave.

08.04.2025.

Webinar 13. svibnja 2025. (javna nabava): Prikaz svih funkcionalnosti BJN aplikacije

Pozivamo sve zainteresirane osobe da nam se pridruže na webinaru 13. svibnja 2025. na kome ćemo razgovarati o funkcionalnostima i mogućnostima koje pruža aplikacija Bilten javne nabave. Vrijeme održavanja webinara: 10:00 – 11:30h. Za sudjelovanje na webinaru ne plaća se naknada. Za prijavu na webinar pošaljite e-mail na bilten@temporis.hr.

Sve Novosti