Objavljen je 11. broj Biltena javne nabave u RH

Bilten javne nabave broj 11 je objavljen u rujnu 2018. Novi broj Biltena donosi relevantne informacije i novosti iz sustava javne nabave. 

Financijske korekcije u postupcima javne nabave u Republici Hrvatskoj su aktualna tema za sve naručitelje koji provode postupke javne nabave sufinancirane iz europskih fondova. Naučite kroz primjere iz prakse u kojim slučajevima i na koji način se izriču financijske korekcije.

Interna revizija kao aktivnost unutar organizacije pomaže unapređenju poslovanja  i ostvarenju ciljeva organizacije. Saznajte koja je uloga interne revizije u javnoj nabavi.
Pročitajte kako je izgledao sustav javne nabave u prošloj godini u člancima koji obrađuju Statističko izvješće o javnoj nabavi za 2017. godinu Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta te Izvješće o  radu Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave u 2017. godini.

Pored navedenog, u ovom broju Biltena možete se informirati o drugim važnim temama iz sustava kao što su: elektronički račun u javnoj nabavi koji postaje aktualan donošenjem Zakona o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi, zajednica gospodarskih subjekata kada se javlja kao ponuditelj u postupku javne nabave, ugovor o energetskom učinku u kontekstu javne nabave te provođenje postupaka javne nabave u Republici Srbiji.

Budite ispred drugih! Saznajte sve potrebne informacije!

SADRŽAJ Biltena možete pogledati OVDJE.

OVAJ BROJ DONOSI TEME:

  • Javna nabava u Republici Hrvatskoj u 2017. godini,
  • Izvješće o radu Državne komisije u 2017. godini,
  • Financijske korekcije u projektima sufinanciranim iz EU fondova,
  • Financijske korekcije u postupcima javne nabave s naglaskom na provedbu programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske 2014-2020,
  • Uloga interne revizije u javnoj nabavi,
  • Primjena Zakona o javnoj nabavi – zajednica gospodarskih subjekata kao ponuditelj u postupku javne nabave,
  • Ugovor o energetskom učinku i javna nabava,
  • Elektronički račun u javnoj nabavi,
  • Najčešće pogreške naručitelja prilikom provođenja postupaka javne nabave u Republici Srbiji.

Sve informacije o pretplati na Bilten dostupne su OVDJE.

Ukoliko imate pitanja o Biltenu slobodno ih postavite na e-mail adresu: bilten@temporis.hr ili broj telefona 01 6431 872.

Sljedeće novosti

25.05.2023.

BJN RH – Pregled presuda Suda EU kroz aplikaciju

Bilten javne nabave je stručna literatura i aplikacija napravljena po mjeri naručitelja i ponuditelja! U osmoj godini postojanja, nakon izdanih 29 brojeva Biltena i više tisuća stranica stručnog teksta, našem ponosu dodali smo i aplikaciju sa novim sadržajem koji će zasigurno biti od velike pomoći u svakodnevnom radu. Kategorija Presude Suda EU obuhvaća 328 filtriranih presuda te predstavlja prvu ovakvu bazu podataka u EU. Za pretplatnike Biltena Premium model: obavještavamo Vas da je objavljeno novih 65 presuda Suda EU. Sve presude odnose se na sustav javne nabave te su filtrirane radi lakšeg pretraživanja i korištenja.

10.05.2023.

e-Pristojba – novi načini plaćanja naknade za pokretanje žalbenog postupka

Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja i Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave (DKOM) priključila se projektu sustava e-Pristojbe kojom se omogućava elektroničko (bezgotovinsko) plaćanje upravnih pristojbi i naknada, koje će putem sustava e-Pristojbe (SeP) biti automatski raspoređeno čime se povećava dostupnost javnih usluga.

08.05.2023.

SAFU – ažurirane Upute za korisnike bespovratnih sredstava

SAFU na svojim web stranicama objavljuje upute za korisnike bespovratnih sredstava o pripremi dokumentacije o nabavi te popis najčešćih pogrešaka prilikom provođenja postupaka javne nabave financiranih u okviru ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava.

Sve Novosti