Objavljen je 11. broj Biltena javne nabave u RH

Bilten javne nabave broj 11 je objavljen u rujnu 2018. Novi broj Biltena donosi relevantne informacije i novosti iz sustava javne nabave. 

Financijske korekcije u postupcima javne nabave u Republici Hrvatskoj su aktualna tema za sve naručitelje koji provode postupke javne nabave sufinancirane iz europskih fondova. Naučite kroz primjere iz prakse u kojim slučajevima i na koji način se izriču financijske korekcije.

Interna revizija kao aktivnost unutar organizacije pomaže unapređenju poslovanja  i ostvarenju ciljeva organizacije. Saznajte koja je uloga interne revizije u javnoj nabavi.
Pročitajte kako je izgledao sustav javne nabave u prošloj godini u člancima koji obrađuju Statističko izvješće o javnoj nabavi za 2017. godinu Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta te Izvješće o  radu Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave u 2017. godini.

Pored navedenog, u ovom broju Biltena možete se informirati o drugim važnim temama iz sustava kao što su: elektronički račun u javnoj nabavi koji postaje aktualan donošenjem Zakona o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi, zajednica gospodarskih subjekata kada se javlja kao ponuditelj u postupku javne nabave, ugovor o energetskom učinku u kontekstu javne nabave te provođenje postupaka javne nabave u Republici Srbiji.

Budite ispred drugih! Saznajte sve potrebne informacije!

SADRŽAJ Biltena možete pogledati OVDJE.

OVAJ BROJ DONOSI TEME:

  • Javna nabava u Republici Hrvatskoj u 2017. godini,
  • Izvješće o radu Državne komisije u 2017. godini,
  • Financijske korekcije u projektima sufinanciranim iz EU fondova,
  • Financijske korekcije u postupcima javne nabave s naglaskom na provedbu programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske 2014-2020,
  • Uloga interne revizije u javnoj nabavi,
  • Primjena Zakona o javnoj nabavi – zajednica gospodarskih subjekata kao ponuditelj u postupku javne nabave,
  • Ugovor o energetskom učinku i javna nabava,
  • Elektronički račun u javnoj nabavi,
  • Najčešće pogreške naručitelja prilikom provođenja postupaka javne nabave u Republici Srbiji.

Sve informacije o pretplati na Bilten dostupne su OVDJE.

Ukoliko imate pitanja o Biltenu slobodno ih postavite na e-mail adresu: bilten@temporis.hr ili broj telefona 01 6431 872.

Sljedeće novosti

29.09.2023.

Javna nabava – Poslovni dnevnik prepoznao važnost Biltena javne nabave u RH

Poslovni dnevnik, prve poslovne dnevne novine i internetski portal u Republici Hrvatskoj, prepoznao je važnost Biltena javne nabave u RH te objavio članak pod nazivom „Bilten s aplikacijom koja daje odgovore na 95% problema“.

28.09.2023.

Javna nabava – Temporis savjetovanje počinje s edukacijama o radu novog Elektroničkog oglasnika javne nabave EOJN RH

Temporis savjetovanje počinje s certificiranim programima usavršavanja posvećenih korištenju novog EOJN-a RH i drugim srodnim temama. Cilj ovih edukacija je osigurati da svi sudionici postupaka javne nabave imaju potrebno znanje i vještine za učinkovito korištenje platforme. U nastavku su datumi prvih certificiranih programa usavršavanja na kojima će se predavati o novom EOJN-u RH.

26.09.2023.

SAFU – ažurirane Upute za korisnike bespovratnih sredstava

SAFU na svojim web stranicama objavljuje upute za korisnike bespovratnih sredstava o pripremi dokumentacije o nabavi te popis najčešćih pogrešaka prilikom provođenja postupaka javne nabave financiranih u okviru ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava.

Sve Novosti