Objavljen je 11. broj Biltena javne nabave u RH

Bilten javne nabave broj 11 je objavljen u rujnu 2018. Novi broj Biltena donosi relevantne informacije i novosti iz sustava javne nabave. 

Financijske korekcije u postupcima javne nabave u Republici Hrvatskoj su aktualna tema za sve naručitelje koji provode postupke javne nabave sufinancirane iz europskih fondova. Naučite kroz primjere iz prakse u kojim slučajevima i na koji način se izriču financijske korekcije.

Interna revizija kao aktivnost unutar organizacije pomaže unapređenju poslovanja  i ostvarenju ciljeva organizacije. Saznajte koja je uloga interne revizije u javnoj nabavi.
Pročitajte kako je izgledao sustav javne nabave u prošloj godini u člancima koji obrađuju Statističko izvješće o javnoj nabavi za 2017. godinu Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta te Izvješće o  radu Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave u 2017. godini.

Pored navedenog, u ovom broju Biltena možete se informirati o drugim važnim temama iz sustava kao što su: elektronički račun u javnoj nabavi koji postaje aktualan donošenjem Zakona o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi, zajednica gospodarskih subjekata kada se javlja kao ponuditelj u postupku javne nabave, ugovor o energetskom učinku u kontekstu javne nabave te provođenje postupaka javne nabave u Republici Srbiji.

Budite ispred drugih! Saznajte sve potrebne informacije!

SADRŽAJ Biltena možete pogledati OVDJE.

OVAJ BROJ DONOSI TEME:

  • Javna nabava u Republici Hrvatskoj u 2017. godini,
  • Izvješće o radu Državne komisije u 2017. godini,
  • Financijske korekcije u projektima sufinanciranim iz EU fondova,
  • Financijske korekcije u postupcima javne nabave s naglaskom na provedbu programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske 2014-2020,
  • Uloga interne revizije u javnoj nabavi,
  • Primjena Zakona o javnoj nabavi – zajednica gospodarskih subjekata kao ponuditelj u postupku javne nabave,
  • Ugovor o energetskom učinku i javna nabava,
  • Elektronički račun u javnoj nabavi,
  • Najčešće pogreške naručitelja prilikom provođenja postupaka javne nabave u Republici Srbiji.

Sve informacije o pretplati na Bilten dostupne su OVDJE.

Ukoliko imate pitanja o Biltenu slobodno ih postavite na e-mail adresu: bilten@temporis.hr ili broj telefona 01 6431 872.

Sljedeće novosti

31.01.2024.

Novi EOJN RH – Videosnimke online edukacija za rad u novom Elektroničkom oglasniku

S ciljem olakšavanja rada svim korisnicima, na web stranici novog EOJN-a RH objavljene su videosnimke online radionica za naručitelje i gospodarske subjekte održanih 11. i 12. siječnja 2024. godine. 

25.01.2024.

Statističko izvješće o javnoj nabavi za 2023. godinu – Uputa o sadržaju i dostavljanju za obveznike primjene ZJN-a

Obveza izrade godišnjih izvješća o javnoj nabavi za naručitelje definirana je člankom 441. stavkom 2. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, br. 120/16, 114/22). Izvješće o javnoj nabavi za 2023. godinu naručitelji su obvezni izraditi do 31. ožujka 2024. godine. Bitno je napomenuti kako Izvješće naručitelji izrađuju putem „starog“ EOJN-a RH.

22.01.2024.

Tarifa o nagradama i naknadi troškova za rad odvjetnika – Postupci javne nabave

Upravni odbor Hrvatske odvjetničke komore donio je Tarifu o nagradama i naknadi troškova za rad odvjetnika, koja je objavljena u Narodnim novinama, br. 138/2023. Tarifa određuje način vrednovanja, obračunavanja i plaćanja odvjetničkih radnji i izdataka koje su stranke dužne platiti odvjetniku ili odvjetničkom društvu, za radnje obavljene po punomoći ili rješenju suda, pravosudnog ili drugog nadležnog tijela, temeljem Zakona o odvjetništvu.

Sve Novosti