Objavljen je 11. broj Biltena javne nabave u RH

Bilten javne nabave broj 11 je objavljen u rujnu 2018. Novi broj Biltena donosi relevantne informacije i novosti iz sustava javne nabave. 

Financijske korekcije u postupcima javne nabave u Republici Hrvatskoj su aktualna tema za sve naručitelje koji provode postupke javne nabave sufinancirane iz europskih fondova. Naučite kroz primjere iz prakse u kojim slučajevima i na koji način se izriču financijske korekcije.

Interna revizija kao aktivnost unutar organizacije pomaže unapređenju poslovanja  i ostvarenju ciljeva organizacije. Saznajte koja je uloga interne revizije u javnoj nabavi.
Pročitajte kako je izgledao sustav javne nabave u prošloj godini u člancima koji obrađuju Statističko izvješće o javnoj nabavi za 2017. godinu Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta te Izvješće o  radu Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave u 2017. godini.

Pored navedenog, u ovom broju Biltena možete se informirati o drugim važnim temama iz sustava kao što su: elektronički račun u javnoj nabavi koji postaje aktualan donošenjem Zakona o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi, zajednica gospodarskih subjekata kada se javlja kao ponuditelj u postupku javne nabave, ugovor o energetskom učinku u kontekstu javne nabave te provođenje postupaka javne nabave u Republici Srbiji.

Budite ispred drugih! Saznajte sve potrebne informacije!

SADRŽAJ Biltena možete pogledati OVDJE.

OVAJ BROJ DONOSI TEME:

  • Javna nabava u Republici Hrvatskoj u 2017. godini,
  • Izvješće o radu Državne komisije u 2017. godini,
  • Financijske korekcije u projektima sufinanciranim iz EU fondova,
  • Financijske korekcije u postupcima javne nabave s naglaskom na provedbu programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske 2014-2020,
  • Uloga interne revizije u javnoj nabavi,
  • Primjena Zakona o javnoj nabavi – zajednica gospodarskih subjekata kao ponuditelj u postupku javne nabave,
  • Ugovor o energetskom učinku i javna nabava,
  • Elektronički račun u javnoj nabavi,
  • Najčešće pogreške naručitelja prilikom provođenja postupaka javne nabave u Republici Srbiji.

Sve informacije o pretplati na Bilten dostupne su OVDJE.

Ukoliko imate pitanja o Biltenu slobodno ih postavite na e-mail adresu: bilten@temporis.hr ili broj telefona 01 6431 872.

Sljedeće novosti

08.04.2025.

Webinar 13. svibnja 2025. (javna nabava): Prikaz svih funkcionalnosti BJN aplikacije

Pozivamo sve zainteresirane osobe da nam se pridruže na webinaru 13. svibnja 2025. na kome ćemo razgovarati o funkcionalnostima i mogućnostima koje pruža aplikacija Bilten javne nabave. Vrijeme održavanja webinara: 10:00 – 11:30h. Za sudjelovanje na webinaru ne plaća se naknada. Za prijavu na webinar pošaljite e-mail na bilten@temporis.hr.

25.03.2025.

Objavljen je 35. broj Biltena javne nabave u RH

Bilten javne nabave broj 35 „PITANJA I ODGOVORI IZ PRAKSE – od plana nabave do pregleda i ocjene ponuda“ objavljen je u ožujku 2025.

18.03.2025.

BJN RH (javna nabava) – Objavljen je novi stručni članak: Plan nabave kroz propise i EOJN RH, korak po korak

U aplikaciji Bilten javne nabave u RH, u kategoriji Stručni članci, objavljen je novi članak pod nazivom „Plan nabave kroz propise i EOJN RH, korak po korak”. Autori u članku pojašnjavaju sadržaj, rok donošenja, način i rokove objavljivanja, način promjene te druga pitanja u vezi s planom nabave. Također, u članku su prikazani koraci pripreme, objave i izmjene plana nabave, korak po korak kroz ekranske prikaze u EOJN-u RH.

Sve Novosti