Objavljen je 11. broj Biltena javne nabave u RH

Bilten javne nabave broj 11 je objavljen u rujnu 2018. Novi broj Biltena donosi relevantne informacije i novosti iz sustava javne nabave. 

Financijske korekcije u postupcima javne nabave u Republici Hrvatskoj su aktualna tema za sve naručitelje koji provode postupke javne nabave sufinancirane iz europskih fondova. Naučite kroz primjere iz prakse u kojim slučajevima i na koji način se izriču financijske korekcije.

Interna revizija kao aktivnost unutar organizacije pomaže unapređenju poslovanja  i ostvarenju ciljeva organizacije. Saznajte koja je uloga interne revizije u javnoj nabavi.
Pročitajte kako je izgledao sustav javne nabave u prošloj godini u člancima koji obrađuju Statističko izvješće o javnoj nabavi za 2017. godinu Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta te Izvješće o  radu Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave u 2017. godini.

Pored navedenog, u ovom broju Biltena možete se informirati o drugim važnim temama iz sustava kao što su: elektronički račun u javnoj nabavi koji postaje aktualan donošenjem Zakona o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi, zajednica gospodarskih subjekata kada se javlja kao ponuditelj u postupku javne nabave, ugovor o energetskom učinku u kontekstu javne nabave te provođenje postupaka javne nabave u Republici Srbiji.

Budite ispred drugih! Saznajte sve potrebne informacije!

SADRŽAJ Biltena možete pogledati OVDJE.

OVAJ BROJ DONOSI TEME:

  • Javna nabava u Republici Hrvatskoj u 2017. godini,
  • Izvješće o radu Državne komisije u 2017. godini,
  • Financijske korekcije u projektima sufinanciranim iz EU fondova,
  • Financijske korekcije u postupcima javne nabave s naglaskom na provedbu programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske 2014-2020,
  • Uloga interne revizije u javnoj nabavi,
  • Primjena Zakona o javnoj nabavi – zajednica gospodarskih subjekata kao ponuditelj u postupku javne nabave,
  • Ugovor o energetskom učinku i javna nabava,
  • Elektronički račun u javnoj nabavi,
  • Najčešće pogreške naručitelja prilikom provođenja postupaka javne nabave u Republici Srbiji.

Sve informacije o pretplati na Bilten dostupne su OVDJE.

Ukoliko imate pitanja o Biltenu slobodno ih postavite na e-mail adresu: bilten@temporis.hr ili broj telefona 01 6431 872.

Sljedeće novosti

03.12.2025.

Europska komisija otvorila javno savjetovanje u sklopu revizije pravila o javnoj nabavi EU

Europska komisija pokrenula je Poziv na dostavu očitovanja, te otvorila javno savjetovanje u sklopu revizije pravila o javnoj nabavi EU. Inicijativa se provodi radi modernizacije i pojednostavljenja zakonodavnog okvira javne nabave te jačanja njegove usklađenosti sa strateškim prioritetima Europske unije.

28.11.2025.

Pretplate na Bilten javne nabave za 2026. su u tijeku!

Modeli pretplate: Početni - registrirajte se i zavirite u aplikaciju bez naknade. Osnovni - želite internet izdanje ili želite uz internet i tiskana izdanja Biltena? Na Vama je izbor. U Osnovnom modelu čeka Vas Mreža znanja koju čine: Česta pitanja, Mišljenja institucija, Stručni članci, Propisi, Hodogrami postupaka javne nabave. Premium - iskoristite puni potencijal BJN aplikacije. Sve iz Osnovnog modela + analizirana Praksa DKOM-a i VUS-a (500 filtera je dovoljno za pretraživanje, zar ne?). I uz sve to - Biltenko prvi AI asistent specijaliziran za javnu nabavu Vam stoji na raspolaganju! Zvuči više nego dobro...

26.11.2025.

Javna nabava – Objavljeno je izvješće o radu DKOM-a za 2024. godinu

Sukladno odredbama članka 18. Zakona o Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave, Državna komisija obvezna je jednom godišnje podnijeti Hrvatskom saboru izvješće o svom radu.

Sve Novosti