Nove upute i mogućnosti EOJN-a RH

U EOJN-u RH objavljena je uputa vezana za unošenje podatka o evidenciji u kojoj se nalazi poslovni subjekti. Objavljena je i uputa u kojoj je objašnjeno kako središnje tijelo javne nabave prenosi prava za objavu ugovora na druge naručitelje? Kroz EOJN RH omogućen je dohvat podataka iz relevantnih registara i evidencija u Republici Hrvatskoj. Registri i evidencije dostupni za dohvat putem EOJN RH su: sudski registar, obrtni registar, kaznena evidencija i porezna evidencija.

  • U EOJN-u RH JE OBJAVLJENA UPUTA – unos u kojoj evidenciji se nalazi poslovni subjekt

U EOJN-u RH objavljena je uputa vezana za unošenje podatka o evidenciji u kojoj se nalazi poslovni subjekt. Uputa je namijenjena svim gospodarskim subjektima koji su zainteresirani za dostavu elektroničke ponude ili elektroničkog zahtjeva za sudjelovanje.

Navedeni podatak je potrebno ažurirati u svrhu novog modula koji naručiteljima omogućava spajanje na javne registre elektroničkim putem u EOJN RH odnosno dohvat dokaza u svrhu provjere informacija navedenih u europskoj jedinstvenoj dokumentaciji o nabavi, a temeljem članaka 71. i 262. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16).

Evidencije koje su na raspolaganju gospodarskom subjektu za odabir su: Sudski registar, Obrtni registar i Ostale evidencije. Više informacija dostupno je OVDJE.

  • U EOJN-u RH JE OMOGUĆEN DOHVAT DOKAZA IZ REGISTARA I EVIDENCIJA REPUBLIKE HRVATSKE

Sukladno članku 71. stavak 1. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16) javna tijela koja vode evidencije ili registre u elektroničkom obliku dužna su omogućiti pristup elektroničkim sredstvima komunikacije odgovarajućim podacima iz evidencije ili registra za potrebe EOJN RH.

Stoga je kroz EOJN RH omogućen dohvat podataka iz relevantnih registara i evidencija u Republici Hrvatskoj. Registri i evidencije dostupni za dohvat putem EOJN RH su: sudski registar, obrtni registar, kaznena evidencija i porezna evidencija. Više informacija dostupno je OVDJE.

  • U EOJN-u RH JE OBJAVLJENA UPUTA – Kako središnje tijelo javne nabave prenosi prava za objavu ugovora na druge naručitelje?

Aktivnosti središnje nabave i središnjeg tijela za nabavu propisane su člancima 186. – 188. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16). Središnje tijelo za nabavu definirano je člankom 3. točkom 29. Zakona o javnoj nabavi kao naručitelj koji obavlja aktivnosti središnje nabave, a može obavljati i pomoćne aktivnosti nabave. Pomoćne aktivnosti nabave također su definirane člankom 3. točkom 18. Zakona o javnoj nabavi.

S tehničkog aspekta, u EOJN-u RH je omogućen prijenos prava za sklapanje ugovora sa središnjeg tijela za nabavu na drugog naručitelja. Više informacija dostupno je OVDJE.

Sljedeće novosti

08.05.2024.

Javna nabava, novi EOJN RH – objavljena su česta pitanja i odgovori u Biltenu javne nabave vezana za novi EOJN RH

U okviru pretplate na Biltenu javne nabave imate pristup Mreži znanja, Česta pitanja - gdje se nalazi preko 3.300 odgovora na pitanja iz prakse javne nabave RH (od 2016. - 2024. godine). Pitanja i odgovore možete pretraživati putem mnogobrojnih filtera i tražilice, te brzo doći do direktnog odgovora na problem koji imate. U BJN aplikaciji objavljeno je preko 60 novih pitanja i odgovora, namijenjenih i naručiteljima i ponuditeljima,vezanih uz novi EOJN RH.

26.04.2024.

Europska komisija pokrenula je prvu istragu u okviru Instrumenta za međunarodnu nabavu

Europska komisija je 24. travnja 2024. godine po prvi puta pokrenula istragu u okviru Instrumenta za međunarodnu nabavu (IMN). Istraga je pokrenuta kao odgovor na mjere i postupke na kineskom tržištu javne nabave medicinskih proizvoda kojima se nepravedno diskriminiraju europska poduzeća i proizvodi.

05.04.2024.

Jednostavna nabava – nova aplikacija po mjeri naručitelja i ponuditelja

Zadovoljstvo nam je predstaviti aplikaciju pod nazivom „Jednostavna nabava“. Kao rezultat znanja i prakse koje imamo u području javne nabave proizašla je jednostavna.hr. Riječ je o jedinstvenoj cloud aplikaciji namijenjenoj za potpuno upravljanje jednostavnom i javnom nabavom. Aplikacija unapređuje efikasnost procesa javne nabave, smanjuje administrativne radnje i pruža napredne mogućnosti upravljanja nabavom te predstavlja optimalan put za digitalizaciju procesa jednostavne i javne nabave.

Sve Novosti