Nove upute i mogućnosti EOJN-a RH

U EOJN-u RH objavljena je uputa vezana za unošenje podatka o evidenciji u kojoj se nalazi poslovni subjekti. Objavljena je i uputa u kojoj je objašnjeno kako središnje tijelo javne nabave prenosi prava za objavu ugovora na druge naručitelje? Kroz EOJN RH omogućen je dohvat podataka iz relevantnih registara i evidencija u Republici Hrvatskoj. Registri i evidencije dostupni za dohvat putem EOJN RH su: sudski registar, obrtni registar, kaznena evidencija i porezna evidencija.

  • U EOJN-u RH JE OBJAVLJENA UPUTA – unos u kojoj evidenciji se nalazi poslovni subjekt

U EOJN-u RH objavljena je uputa vezana za unošenje podatka o evidenciji u kojoj se nalazi poslovni subjekt. Uputa je namijenjena svim gospodarskim subjektima koji su zainteresirani za dostavu elektroničke ponude ili elektroničkog zahtjeva za sudjelovanje.

Navedeni podatak je potrebno ažurirati u svrhu novog modula koji naručiteljima omogućava spajanje na javne registre elektroničkim putem u EOJN RH odnosno dohvat dokaza u svrhu provjere informacija navedenih u europskoj jedinstvenoj dokumentaciji o nabavi, a temeljem članaka 71. i 262. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16).

Evidencije koje su na raspolaganju gospodarskom subjektu za odabir su: Sudski registar, Obrtni registar i Ostale evidencije. Više informacija dostupno je OVDJE.

  • U EOJN-u RH JE OMOGUĆEN DOHVAT DOKAZA IZ REGISTARA I EVIDENCIJA REPUBLIKE HRVATSKE

Sukladno članku 71. stavak 1. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16) javna tijela koja vode evidencije ili registre u elektroničkom obliku dužna su omogućiti pristup elektroničkim sredstvima komunikacije odgovarajućim podacima iz evidencije ili registra za potrebe EOJN RH.

Stoga je kroz EOJN RH omogućen dohvat podataka iz relevantnih registara i evidencija u Republici Hrvatskoj. Registri i evidencije dostupni za dohvat putem EOJN RH su: sudski registar, obrtni registar, kaznena evidencija i porezna evidencija. Više informacija dostupno je OVDJE.

  • U EOJN-u RH JE OBJAVLJENA UPUTA – Kako središnje tijelo javne nabave prenosi prava za objavu ugovora na druge naručitelje?

Aktivnosti središnje nabave i središnjeg tijela za nabavu propisane su člancima 186. – 188. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16). Središnje tijelo za nabavu definirano je člankom 3. točkom 29. Zakona o javnoj nabavi kao naručitelj koji obavlja aktivnosti središnje nabave, a može obavljati i pomoćne aktivnosti nabave. Pomoćne aktivnosti nabave također su definirane člankom 3. točkom 18. Zakona o javnoj nabavi.

S tehničkog aspekta, u EOJN-u RH je omogućen prijenos prava za sklapanje ugovora sa središnjeg tijela za nabavu na drugog naručitelja. Više informacija dostupno je OVDJE.

Sljedeće novosti

14.02.2025.

Statističko izvješće o javnoj nabavi za 2024. godinu – Uputa o sadržaju i dostavljanju za obveznike primjene ZJN-a

Obveza izrade godišnjih izvješća za naručitelje definirana je člankom 441. stavkom 2. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, br. 120/16 i 114/22, dalje u tekstu ZJN 2016). Naručitelji su obvezni izraditi izvješće o javnoj nabavi za 2024. godinu do 31. ožujka 2025. godine. Ministarstvo gospodarstva objavilo je dokument „Upute za obveznike primjene Zakona o javnoj nabavi o sadržaju i načinu dostavljanja statističkog izvješća o javnoj nabavi za 2024. godinu“.

12.02.2025.

Webinar 12. ožujka 2025. (javna nabava): Kako iskoristiti puni potencijal pretplate na Bilten javne nabave u RH

Bilten javne nabave u RH je prva redovita stručna publikacija koja se bavi cjelokupnim ciklusom javne nabave, od planiranja nabave do izvršenja ugovora. Pridružite nam se na webinaru 12. ožujka 2025. na kome ćemo razgovarati o funkcionalnostima i mogućnostima koje pruža BJN aplikacija. Ujedno će biti prikazano što nudi Osnovni model, a što Premium model pretplate.

13.01.2025.

BJN RH (javna nabava) – Objavljen je novi stručni članak: Nepravilnosti u javnoj nabavi i financijske korekcije prema praksi Suda EU

U aplikaciji Bilten javne nabave u RH, u kategoriji Stručni članci, objavljen je novi članak pod nazivom „Nepravilnosti u javnoj nabavi i financijske korekcije prema praksi Suda EU“. U članku se analizira nekoliko presuda Suda EU koje imaju znatan utjecaj u normiranju nepravilnosti u korištenju sredstava EU i financijskih korekcija. U ovom članku posebna važnost daje se presudama Suda EU u području nepravilnosti u postupcima javne nabave kad se radi o EU sufinanciranim projektima.

Sve Novosti