UPUTE ZA NARUČITELJE Ver. 2. – Objave javne nabave i objavljivanje u Elektroničkom oglasniku javne nabave Republike Hrvatske

Od 1. srpnja 2016. u Republici Hrvatskoj svi naručitelji obvezni su odrediti elektroničku dostavu ponuda i zahtjeva za sudjelovanje. Sukladno članku 42. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o javnoj nabavi (NN, br. 83/13) obveza se odnosi na sve postupke javne nabave (male i velike vrijednosti). Tijekom listopada 2015. objavili smo Upute za naručitelje vezane za postupke e-nabave. Kako je sustav e-nabave od tada do svibnja 2016. doživio promjene kojima je unaprijeđena njegova funkcionalnost, za Vas smo pripremili Upute za naručitelje Ver. 2. U ovim Uputama Ver. 2. omogućen je pregled svih koraka u EOJN-u, od postupka registracije novog korisnika/naručitelja pa do provođenja postupka javne nabave u kojem je omogućena elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanja. Unesene su promjene koje su se dogodile u sustavu e-nabave do svibnja 2016. godine. Upute Ver. 2. su sastavljene kako bi pomogle svim naručiteljima u korištenju sustava EOJN-a. Pregled i preuzimanje Uputa Ver 2. moguće je bez naknade. Upute Ver. 2. – Objave javne nabave i objavljivanje u Elektroničkom oglasniku javne nabave Republike Hrvatske (dalje u tekstu: EOJN) izrađene su sukladno važećem zakonodavstvu javne nabave u Republici Hrvatskoj. Ove Upute namijenjene su svim osobama zainteresiranima za postupak registriranja, objavljivanja i otvaranja ponuda kroz EOJN kako bi na jednom mjestu mogli pronaći sve potrebne informacije. Upute su rađene po načelu “korak po korak” s ciljem da sve osobe koje nemaju dovoljno znanja o postupku elektroničke javne nabave (dalje u tekstu: e-nabava), ovdje mogu pronaći sve potrebne informacije od postupka registracije novog korisnika/naručitelja pa do provođenja postupka javne nabave u kojem je omogućena elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje. Upućujemo Vas da prije prvog objavljivanja postupka, a svakako prije prvog javnog otvaranja ponuda, detaljno proučite ove Upute i druge dostupne informacije. Kako biste smanjili mogućnost pogreške kada provodite postupak e-nabave potrebno se prethodno pripremiti. Preporuka je da prisustvujete nekom javnom otvaranju ponuda kroz EOJN prije nego što provedete prvo otvaranje u vlastitom postupku. Svi znamo kako je javno otvaranje ponuda dostupno za javnost, oko nas imamo dosta kolega koji se bave javnom nabavom, a da su već proveli niz javnih otvaranja kroz EOJN. Najavite se kod njih i prisustvujte nekom e-otvaranju ponuda kao predstavnik javnosti. Jednom kada vidite kako sve funkcionira u praksi, bit će Vam lakše navedeni postupak provesti samostalno. Ukoliko Vam navedeno nije dovoljno i još uvijek nemate dovoljno znanja da provedete postupak samostalno, možete sudjelovati na edukacijama na ovu temu. Upute Ver. 2. su rađene temeljem dostupnih podataka iz sustava EOJN-a u svibnju 2016. Sustav e-nabave se svakodnevno razvija, kako se rješavaju problemi koji se pojavljuju tijekom njegovog korištenja, stoga su u sljedećem mjesecima moguće izmjene u sustavu, kao i izmjene ovih Uputa.

Upute za naručitelje ver. 2 možete preuzeti OVDJE

Sljedeće novosti

05.11.2024.

Objavljena je nova verzija Elektroničkog oglasnika javne nabave Republike Hrvatske (EOJN RH)

Objavljena je nova verzija EOJN-a RH – verzija 1.8. Izmjene se odnose na: Plan nabave, Zamjena/uvođenje podugovaratelja tijekom izvršenja ugovora, Registar ugovora i obavijest o rezultatima postupka, Priprema i podnošenje ponuda, Kriteriji za odabir najpovoljnije ponude, Dohvat dokaza iz registara, Pregled i ocjena ponuda/ZZS, Žalbeni postupak, Projektni natječaj, Ostalo.

22.10.2024.

Sud EU donio presudu u predmetu C-652/22: Gospodarski subjekti iz trećih zemalja bez međunarodnog sporazuma s EU nemaju pravo na jednak tretman u javnoj nabavi

U predmetu C-652/22, Kolin Inşaat Turizm Sanayi ve Ticaret, Sud Europske unije je presudio da gospodarski subjekti iz trećih zemalja koji nemaju sklopljen međunarodni sporazum s EU, poput Turske, ne mogu zahtijevati jednak tretman u postupcima javne nabave u odnosu na subjekte iz država članica EU-a ili trećih zemalja obuhvaćenih sporazumom.

18.10.2024.

Digitalizacija javne nabave – Predstavljanje naprednih mogućnosti aplikacija „Jednostavna nabava“ i „Bilten javne nabave u RH (BJN RH)“, Opatija 04. prosinca 2024.

Pozivamo sve zainteresirane da nam se pridruže na predstavljanju aplikacija „Jednostavna nabava“ i „Biltena javne nabave u RH (BJN RH)“ koje će se održati 04. prosinca 2024. godine u Opatiji. Ne plaća se naknada za sudjelovanje. Za sve polaznike osiguran je ručak. Za prijavu pošaljite e-mail s Vašim podacima (ime i prezime, e-mail, naziv institucije) na jednostavna@temporis.hr ili bilten@temporis.hr.

Sve Novosti