UPUTE ZA PONUDITELJE – Dostava e-ponuda kroz Elektronički oglasnik javne nabave Republike Hrvatske (EOJN)

Izmjene u sustavu javne nabave vezane za e-ponude su pred nama. Sukladno članku 42. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o javnoj nabavi (NN, br. 83/13) svi naručitelji obvezni su omogućiti elektroničku dostavu ponuda i zahtjeva za sudjelovanje u postupcima javne nabave. Isključivo elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje postaje obvezna od 1. siječnja 2016. u postupcima javne nabave velike vrijednosti te od 1. srpnja 2016. u postupcima javne nabave male vrijednosti. Od 1. srpnja 2016. papirnate ponude više se neće koristiti u sustavu javne nabave RH.

Ove Upute su sastavljene kako bi pomogle svim zainteresiranim gospodarskim subjektima u korištenju sustava EOJN-a i postupku predaje elektroničkih ponuda. Upute sadrže informacije neophodne za korištenje EOJN-a u dijelu koji se odnosi na potencijalne ponuditelje/natjecatelje. Pregled i preuzimanje Uputa moguće je bez naknade.

UPUTE ZA PONUDITELJE – Dostava e-ponuda kroz Elektronički oglasnik javne nabave Republike Hrvatske (dalje u tekstu: EOJN) izrađene su sukladno važećem zakonodavstvu javne nabave u RH.

EOJN olakšava rad u pripremi ponuda i osigurava pravodobni pristup informacijama svim zainteresiranim gospodarskim subjektima. Navedeno je omogućeno gospodarskim subjektima koji su registrirani u EOJN-u, putem automatske e-pošte od strane EOJN-a, koja sukladno aktivnostima gospodarskog subjekta (prvenstveno preuzimanje dokumentacije za nadmetanje i/ili njezinih priloga), pristiže na adresu e-pošte korisnika. Kako biste uspjeli predati valjanu ponudu koja će zadovoljavati sve zahtjeve iz dokumentacije za nadmetanje i propisa iz područja javne nabave, potrebna je priprema i stjecanje znanja prije izrade i slanja prve e-ponude. Upute su rađene temeljem dostupnih podataka iz sustava EOJN-a u listopadu 2015. Sustav e-nabave se svakodnevno razvija, kako se rješavaju problemi koji se pojavljuju tijekom njegovog korištenja, stoga su u sljedećim mjesecima moguće izmjene u sustavu, pa tako i izmjene ovih Uputa.


Sljedeće novosti

08.04.2025.

Webinar 13. svibnja 2025. (javna nabava): Prikaz svih funkcionalnosti BJN aplikacije

Pozivamo sve zainteresirane osobe da nam se pridruže na webinaru 13. svibnja 2025. na kome ćemo razgovarati o funkcionalnostima i mogućnostima koje pruža aplikacija Bilten javne nabave. Vrijeme održavanja webinara: 10:00 – 11:30h. Za sudjelovanje na webinaru ne plaća se naknada. Za prijavu na webinar pošaljite e-mail na bilten@temporis.hr.

25.03.2025.

Objavljen je 35. broj Biltena javne nabave u RH

Bilten javne nabave broj 35 „PITANJA I ODGOVORI IZ PRAKSE – od plana nabave do pregleda i ocjene ponuda“ objavljen je u ožujku 2025.

18.03.2025.

BJN RH (javna nabava) – Objavljen je novi stručni članak: Plan nabave kroz propise i EOJN RH, korak po korak

U aplikaciji Bilten javne nabave u RH, u kategoriji Stručni članci, objavljen je novi članak pod nazivom „Plan nabave kroz propise i EOJN RH, korak po korak”. Autori u članku pojašnjavaju sadržaj, rok donošenja, način i rokove objavljivanja, način promjene te druga pitanja u vezi s planom nabave. Također, u članku su prikazani koraci pripreme, objave i izmjene plana nabave, korak po korak kroz ekranske prikaze u EOJN-u RH.

Sve Novosti