OBJAVLJEN JE DVADESETI BROJ BILTENA JAVNE NABAVE U RH

Bilten javne nabave broj 20 objavljen je u prosincu 2020. Napisan je u obliku pitanja i odgovora na razne probleme iz prakse. Namijenjen je naručiteljima i ponuditeljima u RH.

Ovaj broj Biltena daje odgovore na pitanja koja su nam pretplatnici Biltena postavili tijekom protekle godine. Za Vas smo izdvojili samo dio pitanja i odgovora koji su bili aktualni tijekom 2020. godine. Odgovori koji su dani u ovom Biltenu potkrijepljeni su mišljenjima, odlukama i presudama relevantnih institucija u sustavu javne nabave u Republici Hrvatskoj.

Što je cilj ovog broja Biltena? Cilj ovog broja Biltena je dati odgovore na učestala pitanja koja su nam postavljali polaznici naših edukacija i pretplatnici Biltena javne nabave u RH. Naročito smo mnogo pitanja zaprimili u periodu pružanja privremene usluge besplatnog dežurnog savjetnika za pitanja iz javne nabave za vrijeme lockdowna uzrokovanog epidemijom COVID-19. Temporis savjetovanje d.o.o. na ovaj način je nastojalo dati svoj doprinos u borbi protiv epidemije. Rezultat svega je broj Biltena koji predstavlja zbirku odgovora na aktualne probleme javne nabave u svakodnevnom radu raznih osoba u sustavu.

Kojim pitanjima se bavimo u ovom broju Biltena? Obuhvaćena su pitanja iz raznih područja javne nabave kao što su: Je li potrebno unositi u plan nabave predmete nabave na koje se ne primjenjuje ZJN („izuzeća“)? Čini li naručitelj prekršaj ako ne objavi registar ugovora i okvirnih sporazuma? Na koji način naručitelj može pravodobno i učinkovito prepoznati, spriječiti i ukloniti situacije obuhvaćene člankom 76. ZJN-a? Mora li naručitelj objaviti i pročišćene verzije dokumentacije o nabavi u slučaju kada mijenja dokumentaciju o nabavi? Na koji način žalitelj može dokazati ograničavanje tržišnog natjecanja? Postoji li obveza naručitelja za propisivanjem kriterija jednakovrijednosti prilikom upućivanja na norme? Moraju li se u troškovniku razdvojiti artikli po različitim poreznim stopama? Je li u skladu s načelom jednakog tretmana bodovanje iskustva stručnjaka isključivo u postupcima javne nabave koji su završeni izvršnošću odluke o odabiru? Mogu li u zadužnici ili bjanko zadužnici kao sredstvu jamstva biti navedeni svi članovi zajednice ponuditelja? Treba li naručitelj prihvatiti jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku novčanog pologa, ako kod uplate nisu navedeni propisani podaci (pogrešan model plaćanja)? Može li se dokazati nekažnjavanost Europskom potvrdom o nekažnjavanju? Sukladno članku 263. stavku 2. ZJN-a, može li naručitelj tražiti pojašnjenje potvrde Porezne uprave dohvaćene putem EOJN-a RH na kojoj je iskazan porezni dug? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja potražite u Biltenu javne nabave u RH broj 20!

SADRŽAJ Biltena možete pogledati OVDJE.


 

OVAJ BROJ DONOSI TEME:

  • Plan nabave i registar ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma
  • Sukob interesa
  • Predmet nabave, opis predmeta nabave i tehničke specifikacije
  • Jamstva
  • Obvezne i ostale osnove za isključenje gospodarskog subjekta
  • Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti, ekonomska i financijska sposobnost te tehnička i stručna sposobnost
  • Pregled i ocjena ponuda te odlučivanje naručitelja
  • Uvid u dokumentaciju postupka javne nabave sukladno članku 310. ZJN-a, itd.

 

Tiskano izdanje ovog broja Biltena dostupno je u pojedinačnoj prodaji po cijeni od:

320,00 kuna (+ PDV). Trošak poštarine plaća izdavač.

NARUDŽBU možete napraviti OVDJE.

 

 


Aktualne edukacije

Za sve naručitelje i ponuditelje, predstavnike regulatornih tijela RH, predstavnike sveučilišne zajednice te osobe koje su zainteresirane za poticanje ekonomskog razvoja hrvatskog gospodarstva, u organizaciji Temporis savjetovanja d.o.o. iz Zagreba, trenutno su za prijavu otvorene sljedeće edukacije iz područja javne nabave:

02.07.2021.
Zagreb
  • ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA, JEDNOSTAVNA NABAVA I EOJN RH, JAMSTVA I TROŠKOVNIK
  • Istraživanje tržišta – obveza ili potreba naručitelja
  • Jednostavna nabava – od planiranja do izvršenja, uz primjenu EOJN-a RH, korak po korak
  • Jamstva – kako ih koristiti na ispravan način
  • Troškovnik – najčešće pogreške i kako ih ispraviti
08.07.2021.
WEBINAR
  • GRAĐEVINSKI RADOVI I JAVNA NABAVA – PRAKSA U REPUBLICI HRVATSKOJ
  • Građevinski radovi i javna nabava
  • Pregled i ocjena ponuda kroz praksu – najčešće pogreške i kako ih ispraviti
14.07.2021.
WEBINAR
  • JAVNA NABAVA ZA NARUČITELJE I PONUDITELJE
  • Dokumentacija o nabavi – kako izraditi zakonitu i kvalitetnu dokumentaciju o nabavi
  • Pregled i ocjena ponuda kroz propise i praksu
  • Odluke DKOM-a po fazama postupka javne nabave
  • Javna nabava kroz presude Visokog upravnog suda RH
2 stranice