OBJAVLJEN JE SEDAMNAESTI BROJ BILTENA JAVNE NABAVE U RH

Bilten javne nabave br. 17 objavljen je u ožujku, a obrađuje problematična pitanja koja se javljaju u postupcima javne nabave.

Što je cilj ovog broja Biltena? Osnovni cilj ovog Biltena je osigurati zakonito i valjano postupanje naručitelja i ponuditelja u sustavu javne nabave.

Članak 262. ZJN-a što propisuje i za što se može koristiti? Koje su nove vrijednosti europskih pragova u javnoj nabavi od 1. siječnja 2020. godine? Kada i kako naručitelji dostavljaju statističko izvješće za 2019. godinu? Kada MINGO provodi nadzor, a kada ne? Na koga se primjenjuje Zakon o fiskalnoj odgovornosti?

Ovo su samo neka od pitanja koja se svakodnevno postavljaju pred naručitelje i ponuditelje u sustavu javne nabave. Bilten javne nabave u br. 17 obrađuje i dvije postupovne pretpostavke za izjavljivanje žalbe: pravodobnost i pravni interes.

SADRŽAJ Biltena možete pogledati OVDJE.


 

OVAJ BROJ DONOSI TEME:

  • Provjera informacija navedenih u ESPD-u - primjena članka 262. ZJN-a
  • Pravodobnost kao postupovna pretpostavka za izjavljivanje žalbe
  • Pravni interes kao postupovna pretpostavka za izjavljivanje žalbe
  • Nove vrijednosti europskih pragova u javnoj nabavi od 1. siječnja 2020. godine
  • Dostava statističkog izvješća o javnoj nabavi za 2019. godinu
  • Nadzor nad provedbom ZJN-a s primjerima iz prakse
  • Izjava o fiskalnoj odgovornosti za 2019. godinu prema novoj Uredbi o fiskalnoj odgovornosti

Tiskano izdanje ovog broja Biltena dostupno je u pojedinačnoj prodaji po cijeni od:

320,00 kuna (+ PDV). Trošak poštarine plaća izdavač.

NARUDŽBU možete napraviti OVDJE.

Sve informacije o pretplati na Bilten dostupne su OVDJE.

Ukoliko imate pitanja o Biltenu slobodno ih postavite na e-mail adresu: bilten@temporis.hr ili broj telefona 01 6431 872.


Aktualne edukacije

Za sve naručitelje i ponuditelje, predstavnike regulatornih tijela RH, predstavnike sveučilišne zajednice te osobe koje su zainteresirane za poticanje ekonomskog razvoja hrvatskog gospodarstva, u organizaciji Temporis savjetovanja d.o.o. iz Zagreba, trenutno su za prijavu otvorene sljedeće edukacije iz područja javne nabave:

27.10.2021.
Webinar
  • GRAĐEVINSKI RADOVI I JAVNA NABAVA – PRAKSA U REPUBLICI HRVATSKOJ
  • Građevinski radovi i javna nabava
  • Usluge u gradnji i javna nabava (projektiranje, stručni nadzor, upravljanje projektom)
  • Pregled i ocjena ponuda kroz propise i praksu
11.11.2021.
Webinar
  • 100 PITANJA 100 ODGOVORA
  • Planiranje javne nabave
  • Postupci javne nabave (otvoreni, ograničeni, pregovarački)
  • Izrada dokumentacije o nabavi
  • Pregled i ocjena ponuda
  • Izvršenje ugovora i financijske korekcije
  • Praksa DKOM-a i VUS-a
12.11.2021.
Webinar
  • SPECIFIČNOSTI JAVNE NABAVE
  • Načela javne nabave – primjena u praksi
  • Zajednica ponuditelja
  • Podugovaranje u javnoj nabavi
  • Oslanjanje na sposobnost drugog subjekta
  • Jednakovrijednost kod tehničkih specifikacija
  • Troškovnik – najčešće pogreške i kako ih ispraviti
  • ENP – Što još uvijek ne razumijemo i gdje griješimo?
2 stranice