OBJAVLJEN JE ŠESNAESTI BROJ BILTENA JAVNE NABAVE U RH

Bilten javne nabave br. 16 objavljen je u prosincu 2019, a obrađuje problematična pitanja koja se javljaju u postupcima javne nabave.

Što je cilj ovog broja Biltena? Faza pregleda i ocjene ponuda, kao dio postupka javne nabave, od naručitelja zahtijeva razumijevanje zakonskih mogućnosti i obveza po pitanju instituta koji naručitelju stoje na raspolaganju. Jedan od instituta reguliran je člankom 263. Zakona o javnoj nabavi te se odnosi na traženje ažuriranih popratnih dokumenata od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu u postupku javne nabave. Kako bi naručitelj ispravno koristio odredbe članka 263. Zakona o javnoj nabavi, važno je da poznaje i stavove i tumačenja institucija u postupku javne nabave.

Kada se dokument smatra ažuriranim? Je li traženje ažuriranih popratnih dokumenata pravo ili obveza naručitelja? Što je primjereni rok za dostavu ažuriranih popratnih dokumenata? Koja je razlika između instituta iz članka 263. Zakona o javnoj nabavi u odnosu na članak 293? Kako se može koristiti institut nadopune i pojašnjenja zaprimljenih ažuriranih dokumenata? Kako ispravno obrazložiti neprimjenu nadopune i pojašnjenja zaprimljenih ažuriranih dokumenata? Što ako podugovaratelj ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu odbija ponuditelju dati svoje ažurirane popratne dokumente?

Ovo su samo neka od pitanja koja se svakodnevno postavljaju pred naručitelje i ponuditelje u sustavu javne nabave. Bilten javne nabave br. 16 analizira praksu institucija po pitanju ažuriranih popratnih dokumenata kroz godine, odnosno od stupanja na snagu Zakona o javnoj nabavi sve do danas.

Dodatno, u ovom broju su obrađene i dvije postupovne pretpostavke za izjavljivanje žalbe: nadležnost Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave te urednost žalbe.

SADRŽAJ Biltena možete pogledati OVDJE.


 

OVAJ BROJ DONOSI TEME

  • Ažurirani popratni dokumenti i primjeri iz prakse u 2017. godini
  • Ažurirani popratni dokumenti i primjeri iz prakse u 2018. godini
  • Dostava ažuriranih popratnih dokumenata i internetsko spremište potvrda (e-Certis)
  • Ažurirani popratni dokumenti i primjeri iz prakse u 2019. godini
  • Nadležnost kao postupovna pretpostavka za izjavljivanje žalbe
  • Urednost kao postupovna pretpostavka za izjavljivanje žalbe

Tiskano izdanje ovog broja Biltena dostupno je u pojedinačnoj prodaji po cijeni od:

320,00 kuna (+ PDV). Trošak poštarine plaća izdavač.

NARUDŽBU možete napraviti OVDJE.

Sve informacije o pretplati na Bilten dostupne su OVDJE.

Ukoliko imate pitanja o Biltenu slobodno ih postavite na e-mail adresu: bilten@temporis.hr ili broj telefona 01 6431 872.


Aktualne edukacije

Za sve naručitelje i ponuditelje, predstavnike regulatornih tijela RH, predstavnike sveučilišne zajednice te osobe koje su zainteresirane za poticanje ekonomskog razvoja hrvatskog gospodarstva, u organizaciji Temporis savjetovanja d.o.o. iz Zagreba, trenutno su za prijavu otvorene sljedeće edukacije iz područja javne nabave:

11.09.2020.
Webinar
  • OTVORENI POSTUPAK, PREGLED I OCJENA, UGOVOR O JAVNOJ NABAVI
  • Otvoreni postupak javne nabave
  • Pregled i ocjena ponuda kroz praksu – najčešće pogreške i kako ih ispraviti
  • Izvršenje ugovora o javnoj nabavi
17.09.2020.
Webinar
  • UVJETI SPOSOBNOSTI, JAMSTVA, ENP, PRAVNA ZAŠTITA
  • Tehnička i stručna sposobnost – propisi i praksa
  • Jamstva – kako ih koristiti na ispravan način
  • ENP – Ekonomski najpovoljnija ponuda u praksi
  • Odluke DKOM-a po fazama postupka javne nabave
18.09.2020.
Webinar
  • GRAĐEVINSKI RADOVI I JAVNA NABAVA – PRAKSA U REPUBLICI HRVATSKOJ
  • Građevinski radovi i javna nabava
  • Provjera informacija navedenih u ESPD-u (primjena članka 262. ZJN-a)
  • Ažurirani dokumenti u postupku javne nabave (primjena članka 263. ZJN-a)
  • Financijske korekcije i javna nabava
3 stranice